ویرگول
ورودثبت نام
Aida radvar
Aida radvar
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

اولین روز سرنوشت ساز

تاریخ 1403/04/25 اولین و هیجان انگیزترین روز بود که بعد از سه سال انتظار کشیدن بلاخره رسید.نمی دونم این بار موفق میشم یا نه اما این و می دونم که در کنار آدم های با تجربه و کار بلدی همچون آقای پور کریمی یا لقب بزرگ استاد پور کریمی هستم.من یه هفته است که برای امروز برنامه ریزی کردم. صبح که از خواب بیدار شدم یه حس عجیبی بود احساس می کردم کم کم دارم به آرزوها و هدف هام نزدیک میشم کارای که داشتم و انجام می دادم و خودم و مشغول کردم اما نمی دونم چرا نمی تونستم رو تولید محتوا سایت تمرکز کنم شاید به خاطره هیجان بود.چیزی نمونده بود به ساعت 1 ظهر تصمیم گرفتم که قسمت های اولیه ساختن سایت و مرور کنم.اما بازم هیجان و از شدت هیجان زیاد حتی نتونستم نهار هم بخورم کم کم داشتم خودم و حاضر می کردم و لپ تاپم و جمع می کردم .ساعت شد 4:40 دقیقه راه افتادم به سمت کلاس تصمیم گرفتم کمی از کلاس پیاده برم.وارد کلاس شدم و احوالپرسی اول تعجب کردم چون اولین بارم بود به دفتر جدید می رفتم از هیجان زیاد پاک یادم رفته بود شیرینی شکلاتی یا گلی ببرم چند وقت بود تصمیم گرفته بودم اما آدم وقتی هیجان زده میشه پاک قاطی می کنه با محض وارد شدن تبریک گفتم که آقای پور کریمی گفت نیاز به شیرینی نبود خانم رادور اما شیرینی تو پایین هست بازش کن خلاصه هم من هم بچه ها یه دونه از شکلات ها برداشتیم و مباحثی که همیشه آقای پور کریمی دانشجوها و همکاراش و پر ذوق تر می کنه برای هدف ها شروع شد اما جالب اینجا ست که همیشه باید مرتب و on time باشی پیش استاد و گرنه از نظر ایشون به موفقیت نخواهید رسید.کلاس ما با کلی مباحث سایت،تجربیات استاد پور کریمی،نحوه پس انداز و درآمد به پایان رسید .اما لحظه به لحظه که تو کلاس نشستی یا مشغول کار با استاد هستید به تجربیات و دانش های تو اضافه شده و هیجان تو برای رسیدن به هدف های که داری بیشتر میشه.برای مثال من بعد از پنج سال رفتن به بهترین زبان سرای شهرستان مهاباد همان آکسفورد زبان و ول کردم اما با مکالمه و اهمیتی که استاد به زبان می داد تصمیم گرفتم دوباره از نو شروع کنم و متوجه شدم یه طراح سایت یا دیجیتال مارکتینگ موفق باید به زبان انگلیسی مسلط باشه البته استاد خودشون هم معلم زبان هستند.

تجربه کارتولید محتوادیجیتال مارکتینگزبان انگلیسیهیجان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید