ویرگول
ورودثبت نام
Aida radvar
Aida radvar
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

جمعه مرداد ماه

خدای مهربانم روزم را با حضور و نام تو شروع می کنم.

وقتی روزت و با نام و یاد خدا شروع می کنی انگار همه کارا و برنامه هات مثل برق جلو میرن.امروز صبح ساعت 6 از خواب بیدار شدم البته امروز و به لطف پدرم بیدار شدم صدام کرد.قبل از این که چشام و باز کنم یادی از خدا کردم و کارام و شروع کردم خوش گذرانی آخر هفته برای من معنی نداره تا زمانی که به خواسته و هدفام نرسم.نشستم شروع کردن به کار کردن.البته آموزش های زیادی و هم شروع کردم که جای تحسین داره و باید به خودم هدیه بدم.

کارام پیش رفت برنامه ها انجام دادم اما عصری باید آزمون انگلیسی میدادم که پیشرفت عجیب در این مسیر دیدم یعنی منی که دوست داره انگلیسی نبودم الان فقط با یه ترم تونستم یه امتحان 40 سوالی فقط با 4 غلط اونم بی توجهی خودم بود جواب دادم .

روزم به پایان رسید و باید در انتهای این روزی که کل خانواده پای خوشگذرانی و تفریح بودن و من پای کار و درس و آزمون نشستم یه تشکر ویژه از خودم بکنم که این توانایی دارم از خوشی های حال بگذرم به خاطر آینده درخشان فردا.









بی توجهیشروع کارآخر هفتهتعطیلات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید