ویرگول
ورودثبت نام
مهرسازی زمان
مهرسازی زمان
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

بی تجربگی

سلام دوستان عزیز و بزرگوار ویرگولی، مدت زیادی بود از ویرگول دور شده بودم و این چند روزه تصمیم گرفتم برگردم و مثل قبل متن های زیبای شما عزیزان را مرور کنم و کسب تجربه کنم، علت این دوری از ویرگول هم شاید قابل تامل باشد کسب و کارهای امروزی بیشتر اینترنتی شده و هر روز هم ماشاالله رقبای جدیدتر به بازار میاد و همه هم در عین حال بعد از مدت کوتاهی دوره کاری احساس میکنند که دیگه تموم فوت فن کارو یاد گرفتن و وارد کسب کارمیشوند، منکر نیستیم که خدایی نکرده نباید وارد بشوند، حتی اگر کسی نیاز به کار داشته باشد و در حیطه کاری ما باشد، با افتخار در خدمتش هستم و کار هم صفر تا صد بهشون یادم میدم و حتی بعد از یادگیری هم میتونه روی ما حساب کنه هر کجا که به مشکل خورد راهنمایی کنیم. اما چیزی که مهمه اینکه لااقل کار را اصولی و حرفه ای یاد بگیرند، مخصوصا در زمینه کاری ما که بسیار حساس و سخت است که کوچکترین اشتباه شاید به تبا شدن عمر ادم و زندگی آدم خطم بشه...

شاید براتون سوال باشه ما در چه زمینه ای فعالیت میکنیم و چرا باید حساسیت کاری داشته باشد. ما در زمینه مهرسازی فعالیت میکنیم که شغلی پر استرس است، چرا که فقط طراحی و ساخت یک مهرژلاتینی نیست.

مهمترین خطای یک مهرساز است که اگر نداند مهری که سفارش میگرد و مخصوصا مهر اداری یا دولتی باشد

برای مبلغی ناچیز حتی مدارک و درخواست ساخت مهر را از اورگان یا نهاد دریافت نکند و حتی ندانسته چه عواقبی پشت این قضیه است. پس قرار نیست برای پول ادم هرکاری بکند و بعدا به مشکل بخوره...

اون مطالب بالا رو برای یک دوستی نوشتم که گفتم اگر خواست در این زمینه فعالیت کنه حتما حتما روال کاریشو اصولی طی کنه و راهش به موفقیت خطم بشه. انشاالله

دوستان عزیز و ویرگولی اگر در مورد کارهای طراحی و مهرسازی دوست دارین بیشتر بدونید که چطور طراحی میشه و تنوع مهرها چی هستش و چطور ساخته میشه با افتخار در خدمتتون هستم. اگر نظری دارین برای بنده پیام بگذارید و هر سوالی هم برای کسب کار هنری دارین خوشحال میشوم بپرسید. البته در حیطه کاری خودم میتونم به سوالهای قشنگ شما پاسخ بدم...

صدتا مدل مهر اتوماتیک هست
صدتا مدل مهر اتوماتیک هست




مهرسازیساخت مهرفوریمهرلیزریمهرخاتممهرنظام مهندسی
مهرسازی زمان قدیمی ترین مهرسازی آنلاین در تهران است
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید