ویرگول
ورودثبت نام
آرین خسروی ( مشاور و برنامه ریز کنکور )
آرین خسروی ( مشاور و برنامه ریز کنکور )
خواندن ۱۰ دقیقه·۱ سال پیش

بهترین مشاوران کنکور ایران

بهترین مشاوران کنکور ایران

بهترین مشاوران کنکور ایران  از طریق مشاوره، ارزیابی و تحقیقات عمیق، نحوه تفکر و رفتار افراد را مطالعه و تجزیه و تحلیل می کند.
پس از کسب صلاحیت ها، گواهینامه ها و مجوزهای مربوطه برای کار در این موقعیت، می توانید برای مشاغل در این زمینه اقدام کنید.

پس از اطمینان از مصاحبه، ممکن است از آماده کردن پاسخ به سوالات مصاحبه محبوب بهره مند شوید و شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

در این مقاله، برخی از سوالات متداول مصاحبه برای رشته بهترین مشاوران کنکور ایران ی را بیان می کنیم، توضیح می دهیم که چرا مصاحبه ها آنها را می پرسند و نمونه پاسخ ها را ارائه می دهیم.

لیست اسامی بهترین مشاورین کنکور ایران و  بهترین دبیران کنکور ایران از نگاه مجموعه آموزشی کارنامه خرد


بهترین مشاوران کنکور  و بهترین موسسه مشاوره کنکور تهران

1-استاد مهدی باباخانی    2-استاد ایمان سرورپور     3-استاد آرین احمدی      4-استاد مهدی برقعی

5-استاد مهدی نکوئی        6-استاد امیر دیبازر           7-استاد شروین مسیح

برترین اساتید فیزیک کنکور

1-استاد مهدی باباخانی      2- استاد مهدی یحیوی      3-استاد محمود ذهبی      4-استاد فرید شهریاری 

5-استاد مجتبی سادات      6-استاد اصغر اسداللهی    7-استاد باستی

برترین اساتید ریاضی کنکور

1-استاد سامان سلامیان      2-استاد آریان حیدری       3-استاد مسعودی

4-استاد محمد مهربان          5-استاد هومن نورایی      6-استاد ماشاالله رضوی

برترین اساتید شیمی کنکور

1-استاد حسن پلویی      2-استاد بهمن بازرگانی      3-استاد محمدرضا مصلایی       4-استاد رضا بابایی

5-استاد داوود بیرکی      6-استاد کوچیان فرد

برترین اساتید زیست کنکور

1-دکتر زهرا همایونی     2-استاد علی کرامت      3-استاد مهدی آرام فر       4-استاد اشکان هاشمی 

5-استاد علی پناهی شایق

بهترین دبیران هندسه و گسسته

1- دکتر رها مسیح  2- مهندس صحت کار   3- مهندس علی ستوده    4- مهندس شهرام جلالی

سوالات مصاحبه برای رشته بهترین مشاوران کنکور ایران

در اینجا برخی از سوالات متداول مصاحبه برای رشته شغلی بهترین مشاوران کنکور ایران ی با نمونه پاسخ ها آمده است تا به شما در آماده سازی پاسخ های خود کمک کند.

  1. رشته مورد علاقه شما چه بود و چرا و چگونه بهترین مشاوران کنکور ایران شدید؟

این سوال به شما امکان می دهد نظرات خود را در مورد این رشته به طور کلی بیان کنید. بهترین مشاوران کنکور ایران ی معمولاً یکی از موضوعاتی است که افراد علاقه مند به آن را جذب می کند.

اگر بتوانید حوزه تاکید خود را در وهله اول به آنچه که باعث شد بخواهید بهترین مشاوران کنکور ایران ی بخوانید ردیابی کنید، ممکن است چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما فاش کند.

«من شروع به مطالعه بهترین مشاوران کنکور ایران ی کردم زیرا مجذوب مفهوم حافظه هستم و اینکه چرا برخی از خاطرات واضح تر از بقیه هستند. تحلیل را هم نقطه قوت خود می دانم.

بنابراین، من مطالعاتی را در زمینه بهترین مشاوران کنکور ایران ی شناختی دنبال کردم تا از استعدادهایم استفاده کنم و زمان خود را در زمینه ای خاص سرمایه گذاری کنم.

  1. از بهترین مشاوران کنکور ایران انتظار می رود چه ویژگی هایی برای تأثیرگذاری داشته باشد؟

مصاحبه‌کنندگان ممکن است این سؤال را بپرسند تا ببینند آیا ایده‌آل‌های شما به‌عنوان یک بهترین مشاوران کنکور ایران  با هدف کلی سازمانشان مطابقت دارد یا خیر.
پاسخ شما می‌تواند شامل شمارش این ویژگی‌ها و توضیح دلیل اهمیت آنها باشد.

سعی کنید در مورد ویژگی هایی که قبلاً دارید بحث کنید.

بهترین مشاوران کنکور ایران ممکن است چندین ویژگی داشته باشد. با این حال، من معتقدم گوش دادن خوب، ارتباط و شفقت ضروری هستند. شنونده فعال بودن بیماران را قادر می سازد تا در مکالمه شرکت کنند و احساس کنند درک شده اند.

به نظر من این امر مشتریان را تشویق می کند تا احساسات خود را آشکارتر و صادقانه بیان کنند. نشان دادن دلسوزی ویژگی دیگری است که من برای کمک به بازگرداندن اعتماد به نفس و احساس آرامش در طول جلسات مشاوره یا ارزیابی از آن استفاده می کنم.

همچنین ممکن است از ارتباطات برای ترسیم یک ارزیابی یا بحث در مورد یک تشخیص با استفاده از اصطلاحات قابل درک استفاده کنم.

  1. به عنوان یک بهترین مشاوران کنکور ایران ، برنامه روزانه خود را مشخص کنید.

ممکن است یک مصاحبه گر مشتاق بداند که شما وظایف روزانه یک بهترین مشاوران کنکور ایران  را چگونه تصور می کنید. شما می توانید هر مسئولیت کلیدی که در نقش های قبلی انجام شده است را استخراج کنید.

استفاده از اصطلاحات مربوط به حوزه تخصص شما را در نظر بگیرید تا دانش خود را از موقعیت نشان دهید. این همچنین می تواند یک تاکتیک ارزشمند برای نامزدهایی با حداقل تجربه باشد.

مثال: «به عنوان بهترین مشاوران کنکور ایران ، یک روز عادی برای من شامل مشاوره با مشتریان و پرداختن به موضوعاتی از جمله انتخاب سبک زندگی، سلامت روان و مسائل خانوادگی است.

من به آنها کمک کردم تا عادات خود را تغییر دهند یا موقعیت های بین فردی، شخصی یا حرفه ای خود را با استفاده از درمان های مناسب مانند درمان شناختی رفتاری بهبود بخشند. ممکن است بخش‌های دیگری از روزم را به به‌روزرسانی و سازماندهی گزارش‌ها در مورد هر مشتری اختصاص دهم.

  1. تجربه خود را به عنوان یک بهترین مشاوران کنکور ایران به اشتراک بگذارید.

یک مدیر استخدام ممکن است این سوال را بپرسد تا تجربه شما را ارزیابی کند و ارزیابی کند که آیا برای یک نقش واجد شرایط هستید یا خیر. به اشتراک گذاری اقداماتی که برای غلبه بر تجربه خاصی انجام دادید که به شما کمک کرد به عنوان یک بهترین مشاوران کنکور ایران  رشد کنید را در نظر بگیرید.

مثال: «در طول دوره کارآموزی، به مشتری کمک کردم که در پذیرش ویژگی‌های خود مشکل داشت. آنها توانستند ویژگی هایی را در مورد خودشان که پس از انجام تمرینات کادربندی مجدد قدردانی می کردند، شناسایی کنند.

زمان من به عنوان یک بهترین مشاوران کنکور ایران  بالینی لذت بخش بود، زیرا به من اجازه داد تا با شیوه های زندگی مختلفی که مشتریانم هدایت می کردند ارتباط برقرار کنم. من از این شخصیت لذت می برم و قصد دارم برای مدت طولانی به بازی کردنش ادامه دهم.

  1. چه رویکردها و نگرش هایی برای بهترین مشاوران کنکور ایران لازم است؟ از مثال هایی برای نشان دادن نظر خود استفاده کنید.

در این مورد، مصاحبه کننده ممکن است بخواهد بداند که چگونه با بیماران خود ارتباط برقرار می کنید. برخی از تاکتیک هایی که در کار خود به عنوان بهترین مشاوران کنکور ایران  استفاده کرده اید را شرح دهید.

من به عنوان یک بهترین مشاوران کنکور ایران ، با بسیاری از مشتریان با شرایط سلامت روان کار می کنم. من به عنوان یک مشاور یا ارائه دهنده مراقبت های بالینی کار می کنم و مشکلات ذهنی، رفتاری و عاطفی را ارزیابی و درمان می کنم.

من از بهترین مشاوران کنکور ایران ی به عنوان ابزاری برای ایجاد جلسات درمانی ساختاریافته استفاده می کنم که برای هر مشتری منحصر به فرد است. من به بیمارانم در توسعه انعطاف پذیری و شناسایی قابلیت های آنها کمک می کنم.

  1. برخی از مدل های روانشناختی که با آن ها آشنا هستید چیست؟

یک مدیر استخدام ممکن است از این سوال برای ارزیابی اینکه آیا شما آموزش های لازم برای این موقعیت را دارید یا خیر استفاده کند.

شما می توانید با مثال های خاصی از تجربه قبلی خود به عنوان یک بهترین مشاوران کنکور ایران  به این سوال پاسخ دهید.

مثال: «من عادت دارم در تمرینم از یک مدل پیروی کنم. رویکردهای رفتاری، روان پویشی، شناختی و بیولوژیکی همه چیزهایی هستند که من با آنها آشنا هستم. بسیاری از مشتریان ممکن است از این تکنیک ها بهره مند شوند.

  1. رایج ترین شرایطی که با آن دست و پنجه نرم کرده اید چیست و به چه نتایجی دست یافته اید؟

مصاحبه کننده ممکن است این سوال را بپرسد تا تخصص شما را در اهداف سازمان ارزیابی کند. در این مورد، رایج‌ترین شرایطی را که می‌دانید با آن‌ها مواجه می‌شوند، شرح دهید.

مثال: ” من به عنوان بهترین مشاوران کنکور ایران  حرفه ای با طیف وسیعی از مشکلات دست و پنجه نرم کرده ام. سلامت روان زمینه ای است که من بیشتر روی آن کار کرده ام. اکثر مشتریان من بین 20 تا 30 سال سن داشتند.

  1. هنگام کار با بیماران خود، با چه نوع جلسات مشاوره ای بیشتر احساس راحتی می کنید؟

مصاحبه کننده ممکن است از این سوال برای تعیین نحوه عملکرد شما در موقعیت فعلی خود استفاده کند. بر انواع جلساتی که در آنها مهارت بیشتری دارید تا به شما در پاسخ به این سوال کمک کند.

مثال: « من با اکثر اشکال جلسات مشاوره کاملاً راحت بودم و نسبت به آن بی تفاوت بودم. من اصولاً در جلسات درمانی فردی به کودکان و بزرگسالان توصیه کرده ام.

من همچنین با بزرگسالان بالای 20 سال، عمدتاً در جلسات انفرادی، سروکار داشته ام. این جاهایی هستند که من بیشتر در آن احساس راحتی می کنم.’

  1. در طول جلسه مشاوره، به دنبال چه نشانه های غیرکلامی هستید؟

مصاحبه کننده ممکن است از این سوال برای ارزیابی دانش فنی شما استفاده کند. تهیه فهرستی از نشانه های مختلفی که به دنبال آن هستید ممکن است به شما در پاسخ به این سوال کمک کند. استفاده از تجربیات قبلی را در نظر بگیرید.

مثال: «به عنوان یک بهترین مشاوران کنکور ایران ، ممکن است همیشه از شاخص های جزئی که بیمار در طول یک جلسه از خود نشان می دهد آگاه باشم. من به دنبال نشانه های غیرکلامی قابل مشاهده و شنیداری در مشتریانم هستم.

برای نشانه‌های غیرکلامی قابل مشاهده، حالات صورت، تکان دادن سر، وضعیت بدن، حرکات بدن و دست مشتری را زیر نظر می‌گیرم.

در مورد نشانه‌های غیرکلامی شنیداری، صداهای صوتی غیرزبانی مجزای مشتری و جنبه‌های آوازی مانند تغییر زیر و بم نیز برخی از ملاحظات هر جلسه است.

سرنخ های غیرکلامی برای کمک به درک وضعیت روانی بیمارم حیاتی هستند. من به این نشانه ها توجه می کنم و در صورت لزوم به آنها عمل می کنم.

  1. نقش بهترین مشاوران کنکور ایران را چگونه تعریف می کنید؟

مصاحبه کننده ممکن است این سوال را بپرسد تا مشخص کند آیا شما اطلاعات زیادی در مورد این حرفه دارید یا خیر. شما می توانید نقش هایی را که در آنها به عنوان یک بهترین مشاوران کنکور ایران  برتر هستید را فهرست کنید.

مثال: یک بهترین مشاوران کنکور ایران  دارای مسئولیت های گسترده ای است. آنها شرایط عاطفی، روانی و رفتاری و علل آنها را شناسایی می کنند. سپس رویکرد درمانی با ایجاد و اجرای مداخلات درمانی پیش می‌رود. آنها همچنین به حساب بیمار و پیشرفت آنها می پردازند.

مصاحبه با رتبه های برتر

فیلم مصاحبه با رتبه های برتر های موسسه کنکوری کارنامه خرد

1_ سرکار خانم  یاسمن کاییدی لیسانس رشته عمران دانشگاه شهید بهشتی

2_ جناب آقای پویا کاییدی دانشجوی داروسازی دانشگاه تهران

3 _ سرکار خانم زهره سادات زرگر متخصص پوست دانشگاه شهید بهشتی

میتوانید با کلیک لینک های زیر فیلم مصاحبه با رتبه های برتر را تماشا کنید :

1 _ مصاحبه با رتبه های برتر کنکور

2 _ مصاحبه با دکتر زهره سادات زرگر متخصص پوست و زیبایی دانشگاه شهید بهشتی

در موسسه کارنامه خرد ، کلاس ها با دبیران برند ایران، هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری بسته به انتخاب شما برگزار میگردد.

مراحل ثبت نام کلاسهای کارنامه خرد :

1-تماس با مرکز ثبت نام کارنامه خرد به شماره 02126401062  و استعلام قیمت  و جدیدترین تخفیفات و تایم برگزاری کلاس ها

2-دریافت شماره حساب/کارت از همکاران ما و پرداخت شهریه کلاس ها

3-ارسال فیش واریزی به واتساپ موسسه به شماره 09107680995

4- ارسال تاییده به واتساپ شما و ارسال جزوات و گذرواژه پنل کاربری از طرف همکاران ما برای شما و عضویت شما در گروه های رفع اشکال

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام کلاس ها با شماره 02126401062   تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها: بهترین مشاوران کنکور ایرانرتبه بندی بهترین مشاوران کنکور ایرانرنکینگ بهترین مشاوران کنکور ایرانمشاور رتبه های تکرقمی کنکورمشاور رتبه های تکرقمی کنکور ایرانمشاور مهدی باباخانی نی نی سایتنظرسنجی بهترین مشاوران کنکور ایرانهزینه مشاوره مهدی باباخانی نی نی سایت

کنکور ایرانبهترین مشاوران کنکور ایرانمشاور استاد مهدی باباخانیبرترین مشاورین کنکورمشاور کنکور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید