ویرگول
ورودثبت نام
مجتبا قیاسی
مجتبا قیاسی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ای ضربان حسین

شاید اگه دقت کرده باشید

میبینید که سعی کردم هر روز تو ایام محرم متنی برای امام حسین بنویسم

و اسمم رو به اسمشون گره بزنم

و تو عنوان همه این نوشته ها از اسم امام حسین استفاده کردم

از حسین جانم،آرام جانم حسین،حسین من،برای حسین،دیوانگی عشق حسین و ...


و خب معمولا این اسم ها رو از هیئت شب قبلش یا چیزایی که از بقیه میشنوم میگیرم

و عنوان نوشته امروز هم از هیئت دیشب گرفتم

من معمولا چیزی تو خاطرم نمیمونه مگه این که واسش رمز بزارم

وقتی (ای ضربان حسین ) رو شنیدم با خودم گفتم :

اینم برای نوشته فردا

و برای این که یادم نره خواستم رمز بزارم و دستم رو قلبم گذاشتم و حسین حسین گفتم و اشک ریختم

میدونستم که قلبم فراموش نمیکنه

چون به عشق همین اسم رمز داره میتپه

و خب راستش از دیشب تا الان

هر مدت یه بار دستم رو قلبم میزارم و بهش ذوق میکنم

اونقدر که دلم نمیومد که متن امشب رو هم بنویسم

دوست داشتم همش از قلبم اسم رمز رو بپرسم

و قلبم به خودش افتخار کنه و با هر ضربانش بهم بگه:

"ای ضربان حسین"


با همه وجود میگم آقا جان

دوسِت دارم

با همه قلبم

همه عقلم

و همه وجودم...

آقا جانم

عزیز دل زهرا

من به اعتبار تو

این روزا سرمو بالا میگیرم و میگم روزای خوبی تو راهه

من به اعتبار نوکری تو میتونم به عزیزام بگم نترس من هستم

من به اعتبار اشکی که برای تو چشمامو تر میکنه میتونم بگم عاشقم و عشقم پاکه

آقا جانم من تو رو دارم و اونی که تو رو داره از چی ترس داره؟

میدونی آقا جانم همه حرفم همون اول نوشتم هست

(ای ضربان حسین)




امام حسینای ضربان حسینمحرم ۱۴۰۱مجتبی قیاسیدوست دارم
منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید