ویرگول
ورودثبت نام
مجتبی قیاسی
مجتبی قیاسی
خواندن ۲ دقیقه·۱۴ روز پیش

برای تو

بسم الله الرحمن الرحیم

امشب وقتی اومدم تلگرام دیدم پیام دادی خیلی حال دلم قشنگ شد ولی وقتی که پیاما رو خوندم قشنگ حس کردم که چقققققققدر خوشبتخم یعنی اصلا نگم برات

تک تک پیاما ویس اصلا همه چی بی نهایت قشنگه

اخ اون تو خیابون امام رضا نشستنت کنار ندا خدا میدونه چقدر حال دلمو قشنگ کرد

یه اعتراف کنم منم یه روز کلی اونجا نشستم ۶ صبح بود از حرم اومده بودم بیرون که برم شله بخورم اون موقع فک نیکردم شله رو فقط صبحا میفروشن بعد که دیدم نه نیست خسته شدم و کلی اونجا نشستم و استراحت کردم

اخ نگم برات از اون عوسای حرم تو روز بارونیش منم دقیقا همیشه اونجا میرم وایمیسم روزا برفی زمستون و خیلی بهم حس خوب میده

اخ که چقدر امروز ذوق کردم که مشهدی خیلی قشنگه ها یهو گفتی بعد امتحان برم پیش امام رضا خب این واقعا معرکست

بعد یه سری چیزای زیارت شما برای کسی مثل من که هزار و خورده ای کیلومتر دوره قابل درک نیست و همش با خودم میگم یا خدا چه عحیب

از اینا گذشته چققققققققدر ماه سدی شما خیلی خیلی خیلی بزنم به تخته واقعا

خیلی حس و حال دلم قشنگ شده امشب

منم یه چند تا چیز نشونت بدم قشنگه

خب چند روز دیگه عید غدیره و شروع شده کارای جشنمون و خب قراره تو خوابگاه باشه

سه شنبه رفتیم پرچم گرفتیم

اخ که نمیدونی چقدر حس خوب داره این پرچم و این روزا هم همس دنبال گرفتن مجوزای مراسم بودم

ایشالا قراره حدودا هزار تا شربت بدیم تو سه تا طعم سیصد تا شیرینی رولت

سیصد تا بستنی لیوانی

و خب من تو نهاوند هم یه هست و در اصل ۸ تومنش میاد همدان برای جشن

از اینا هم زدیم تو تمام طبقات که انشالله جشن قشنگی باشه

یه چیز دیگه هم هست که نمیشه بگمش تا ایشالا روزش برسه ولی از الان این کلمه رو یادت باشه (روغن کرمانشاهی جشن غدیر) انشالله چند سال بعد میگم بهت جریانش رو این که چند سال بعد رو ولی نمیدونم دقیقا چه زمانی هست

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ماه شدی اصلا نگم واست چقدر حال دلمو قشنگش کردی

من واقعا نمیدونم الان باید چی بگم اونقور حال دلم خوبه که فقط دوست دارم بگم خدایا شکررررررت



منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید