ویرگول
ورودثبت نام
مجتبا قیاسی
مجتبا قیاسی
خواندن ۴ دقیقه·۶ ماه پیش

برای محبوب

سلام عزیز گرامیم تولدت کلی کلی کلی کلی مبارکم باشه و مبارکت باشه عشق قشنگم

به قول خودت اولش یکم خاطره بازی کنیم؟

خب امسال جهارمین سالیه که تولدتو کنار هم جشن میگیریم

سال اول دوره کرونا بود و شب که اومدی با اون اهنگ ریمیکس تولد خوش بودیم و چقدر حس و حالمون قشنگ بود

سال دوم تولدت تو ماه مبارک بود و برای هدیه تولدت اون شیرینی ها رو خریده بودم و بامیه و برای مادرجون خیرات کرده بودم و عکسای خودت و مادر جون کلیپ درست کرده بودم

سال قبل برای تولدت قسمت نشد کنار هم باشیم و اینجا واست نوشتم ک از حرف های نگفته ای گفتم که خودت مینوستی بخونیش

(وای انقدر ذوق داشتم که الان یه نگاه کردم دیدم چند بار اسمتو اوردم تو متن تا حالا 😂😍)

تو این سالا روزایی رو گذرونیدیم که قشنگ تریناش شد رورای مشهد و کربلا

سال ۱۴۰۰ اولین بار که اومدم مشهد چقدر ویس میگرفتم و کنار امام رضا علیه السلام قسم خوردم بر سید شباب اهل الجنه...

و بعد هم یه شب با هم حرف زدیم تا صبح و اون موقع ارام جانم حسین میخوندیم...

بعد از اون تیر ماه دوباره اومدیم مشهد و اونجا هم کلی واست ویس میگرفتم و روز اخر با هم کلی حرف زدیم

و اگه یادت باشه الحمدلله کما هو اهله رو اولین بار اونجا گفتی

اون تایم من هر بار چک میکردم که فاصلمون جقدره تو گوگل مپ و فک ‌کنم به ۱۰ کیلومتر رسید

این عکس رو همون موقع گرفتم
این عکس رو همون موقع گرفتم

بعد از اون کربلا رفتم و اونجا با بلد بود فک کنم واست مینوشتم و چقدر روزای عجبی بود واقعا

اینو خودت اسکرین گرفته بودی اون موقع و اومده بودی حرف زده بودی تو تلگرام وقتی کربلا بودم
اینو خودت اسکرین گرفته بودی اون موقع و اومده بودی حرف زده بودی تو تلگرام وقتی کربلا بودم


سال بعد که مشهد اومدم اسفند ماه بود و واسم چند تا ویس تو ناشناس فرستادی و وقسمت نبود زیاد با هم حرف بزنیم اون تایم خیلی ویس گرفتم واست که بعدا گوش بدی

روزگار چرخید و چرخید تا امسال تیر ماه و روزی که اط همیشه به هم نزدیک تر بودیم و فاصلمون به جند متر رسید و از جلو خونتون رد شدیم و خاطرات اون سفر و چند شب محرم تو مشهد...




گذشت و گذشت تا رسیدیم به کربلای امسال و کانال کربلا ۴۰۲ و چقدر اونجا حس و حال قشنگی داشت

سکانس اخر هم که مشهد امسال بود و نوشته های ویرگول و هیئت های خاصش و قشنگ ترین چیزایی که میشد خوند کامنت هایی بود که اون روزا واسم تو ویرگول میزاشتی ...

نمیدونم الان حالت چه شکلیه ولی حال دل من خیلی قشنگ شد با این خاطره بازی

حالا قصه به امشب رسیده و از همیشه عشقمون قشنگ تر شده من عاشق تر

از همیشه بیشتر دلم به بودنت گرمه و حسم و حالم با بودنت قشنگ ترینه

انشالله قراره فردا که روز تولد توعه کلی برای خودم جشن بگیرم چون روز توعه که محبوب قلب منی

در گوشی میگم که برای هدیه تولدت یه پولی هم دادم به یکی که هیلی نیاز مند بود و چند وقت پیش پاش قطع شده بود انگار و بیمه هم نبوده ...

امشب که شب تولد توعه قشنگ ترینه واسم نمیتونم وصف کنم حس و حال قشنگمو ولی مطمئنم که خودت حسش میکنی

خیلی از خدا ممنونم که تو رو بهمون هدیه داد و شدی برکت زندگی هممون

خیلی خوشحالم برای بابا مامان که امشب خوشحال ترینن و تو دلشون دارن به روزی که به دنیا اوندی فکر میکنن و ذوق دارن

عشق جانم از تو برای تک تک لحظه هایی که بهم دلگرمی دادی ممنونم

محبوب قلبم برای لحظه هایی که گوشی رو به قلبم فشار دادم و حس کردم خوشبخت ترین ادم دنیام ممنونم

دلبرکم برای تموم لحظه هایی که با خودم گفتم چقدر حای تو خالیه و بعد لبخند زدم که چه باحال من تو همه لحظه های قشنگ به یاد تو ام و حالم خوب تر شد ازت ممنونم

دلیل لبخندم همه چیز با تو قشنگ تر و رنگی تر شده و دوست دارم هزار بار دیگه بگم که رنگی شده زندگیم کنار تو

دنیای من تو قشنگ ترین دلیل برای لبخند زدن به دنیایی تو قشنگ ترین دلیل برای نفس کشیدن و قشنگ ترین دلیل برای ادامه دادنی

نور چشمم از تو برای تک تک روزایی که حالم گرفته بود شب خوابتو دیدم و صبح که میشد میشدم بشاش ترین ادم دنیا ممنونم

مایه‌ی ارامش قلبم از تو برای تک تک لحظه هایی که صدام زدی و منتظر جانم گفتنم موندی ممنونم

دعای مستجاب عریز از تو برای همه چیزای قشنگی که تو من بهش توجه کردی و با محبتت پرورشش دادی ممنونم

عزیز دلم برای عشق امام حسین علیه السلام که با اومونت تو دلم چند برابر شد از تو ممنونم

رویای شب های تارم از تو برای همع همه همه چیز ممنونم(دوستت دارم)

تولدت مبارک عشق من

راستی اینم بگم دیروز رفتیم سمت لرستان و خواستم واست یه کادو بگیرم چیرای دیگش خوشگل نبود ولی اینو خیلی دوست داشتم انشالله برای زندگیمون

بازم تولدت مبارک عریز گرامبم

































منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید