ویرگول
ورودثبت نام
مجتبا قیاسی
مجتبا قیاسی
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

در راه مشهد مقدس

روز شمار دیدن دوباره گنبد طلای آقا به کمتر از یک رسیده و ۱۷ الی ۱۸ ساعت دیگه مشهدم

الله اکبر واقعا از لطف و مرحمتشون که دوباره قسمتم کردن این سفر رو که سراسر واسم قشنگی و خس و حال عجیبه

مشهد حتی هواشم با جاهای دیگه ایران فرق داره

سایه های تابستونش خنکیش فرق داره

بارون و برف زمستونش سرماش فرق داره

همه چیز و همه چیز و همه چیزش فرق داره

دلتنگیم به اوج رسیده برای امام رضا علیه السلام

و برای تک تک چیزایی که رنگ و بوی ایشون رو داره

از خادم و معشوق بگیر تا حتی کبوتران حرم

الان که وارم مینویسم یه لبخند گنده رو لبمه و شوق خیلی زیاد تو دلم .

تو اتوبوسم و این که هر دقیقه و هر ساعت دارم به مشهد نزدیک تر میشم باعث میشه کلی ذوق کنم. خدا رو هزار هزار هزار مرتبه شکر

این که قلبم داره میره پیش صاحبش و دلم قراره از همیشه به محبوب نزدیک تر باشه واقعا قشنگه

نمتونم حالمو وصف کنم

فقط میتونم بگم

از تو ممنونم

نکردی جوابم

با حال خرابم

تو جمع گداهای

تو کردی حسابم ..‌



ساعتاتوبوسم دقیقهالسلام چیزاییالله اکبرامام رضا
منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید