ویرگول
ورودثبت نام
مجتبی قیاسی
مجتبی قیاسی
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

عیدی

سلام خب باید بگم که حس خیلی خیلی خاصی داشتم دیروز به عیدی روز عید مبعث

خیلی خوشحالم که تو این عید قشنگ عشق تو هنراه من بود و باعث میشد از عمق وجودم لبخند بزنم

میدونی یه عیدی کنار گذاشتم برات و خدا میدونه چقدر حس دلم رو قشنگ کرد ابن اتفاق

ایشالا ابن عید مبعث شروعی باشه که هر سال یه عیدی از طرف من داشته باشی چون نمیدونی چقققققدر حسش قشنگه

اینجا مینویسم که بمونه ک بره حز ارزو هام تو این روز قشنگ

انشالله از امسال هر سال روز عید مبعث رو واست جشن بگیرم و عیدی بدم

مبدونی خب روز عید غدیر رو الان دقیقا ۷ ماهه دارم واسش پول جمع میکنم و اون روز رو ادم باید بزاره برای اطعام و گرفتن جشن و عیدی دادن به همه

ولی دوست دارم عید مبعث یه روز باشه واسه گرفتن جشن برای خودمون برای ساختن یه روز رویایی برای خودمون و روزی که به معنی واقعی کلمه شاد باشیم و مملو از لبخند و حال خوب

یه روز قشنگ یه روز پر برکت و با یه عیدی از طرف خودم و هزار هزار عیدی و برکت از طرف پیامبر عزیزمون که جان عالم به فداش

خلاصه کنم الان از هم دوریم و صرفا میتونم خس و خالم رو بهت بگم و عیدیت رو کنار بزارم برای بعد

اما انشالله جشن گرفتن دو نفره این روز بمونه برای روزای تزدیک و قشنگ پیش رو روزایی که هیچ تاریخ انقضایی ندارن و عشقی که تا همیشه قراره باقی باشه و قبلا قسمش رو سید شباب الهل الجنه خورده بودیم

خیلی خیلی خیلی خوشحالم که پیامبر مهربونمون اینقدر قشنگ هوامون رو داره و بهمون روزی دادن تا تو این روز خوشحال باشیم و برای هم جشن بگیریم


عیدیعید مبعثجشن
منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید