ویرگول
ورودثبت نام
مجتبا قیاسی
مجتبا قیاسی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

پرسش و پاسخ کنکور ۲

سوال: آقای قیاسی درس زیست من بره کنکور ۴۰۱ خیلی سبز رو حلش کردم کامل و علامت دار هایی ک داشتم رو هم زدم همون سال . بره ۴۰۲ ای کیو رو هم کامل حل کردم . خیلی سبز خب واقعا کلیشه ای هست سوالاش الان برام و ای کیو هم اونقدری سخت و چالشی نیستن . درس ریاضی هم همینطور سال ۴۰۱ مهروماه جامع و ۴۰۲ نردبام رو کامل حل کردم . اما درس شیمی و فیزیک ، هم برای سال ۴۰۱ همون منبع بوده و هم برای ۴۰۲ . دو دفعه کامل حل کردم سوالاشونو . به نظرتون دوباره همینا رو حل کنم یا مثلا برای فیزیک و شیمی کتاب عوض کنم مثلا ای کیو رو بزنم و تو درس زیست و ریاضی دوباره ای کیو و نربام حل کنم یا به جای ازمون ازمایشی ها از بانک تست ها بره این دو درس استفاده کنم ؟ و منبعی ک الان دارمو زمان دار بزنم؟

پاسخ:سلام واسه زیست نشرالگو و آی کیو رو حل کن ، آزمون آخر هر گفتار نشرالگو و اخر فصل آی کیو رو زماندار بزن برای ریاضی تمرکزتو بزار رو نردبام کافیه شیمی هم خیلی سبز و آی کیو رو کار کن اگر خیلی مسلطی فقط آی کیو .

این جوابی بود که یکی از بچه ها داد ولی جواب خودم

مشکل شما میشه گفت تو کنکور خوندن منابع مختلف نیست بلکه تو زدن ازمون هست

به نظرم بهترین راه حل واستون همون که خودم دادم سعی کنید تسنا منبع اول رو زماندار و تستا منبع دوم رو اموزشی بزنید

میدونی با توجه ددصدا و ازمونای پارسال و این که تستای ای کیو هم واست تون طور که باید جالشی نیست مشکلی تو فهم مطلب نداری و مشکل اصلی تو تایمیه که قراره مثل زمان ازمون تو فشار زیاد و خستگی تست بزنی

راه حلش هم اینه که تست زماندار کار کنی و تا میتونی ازمونا قلم چی رو جدی بگیر و مثل کنکور کاملا عمل گن

یعنی قبلش مرور انجام بده و روز پنجشبه هم سعی کن نهایتا تا ۶ و ۷ درس بخونی و شب هم زود بخوابی

لطفا تا حد امکان سعی کن حضوری ازمون بدی از همین اول

به علاوه اگه تونستی ازمون سال قبل قلم چی رو هم به مرور تو دو سه روز اخر بزن خیلی کمک میکنه

به علاوه مرسیده بودی که به جای زدن سکالا ازمونا ازمایشی میشه از بانک تست استفاده کنی که باید بگم نه خود ازمونا رو اگه حل کنی خیلی بهتره

ببخشید دیر جواب دادم چون میخواستم نظر بقیه رو بدونم در مورد کتابا و منابع

هر سوالی که داشتی لطفا بپرس جتما جواب میدم و لطفا مراقب خودت هم باش

انشالله موفق باشی

کنکورآزمون کنکور
منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید