ویرگول
ورودثبت نام
افکار ناتمام من
افکار ناتمام من
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

ارزویی دست نیافتنی

هیچ موقع نتونستم اون طوری که دلم می خواد دوستی پیدا کنم هیچ موقع شانس پیدا کردن دوستای همیشگی رو نداشتم همیشه برای دوست شدن و بودن با دیگران تلاش زیادی کردم و بعد یه مدت همه نو ترک کردن یا صرفا آدمایی آشنا برای هم شدیم

روز های به خودم می یام می بینم دارم به روز هایی فکر می کنم که شاید دوستانی خوب پیدا کنم کسایی که به فکر باشن نه این که فقط من به فکرشون باشم کسایی که اونا هم حال منو بپرسن نه این که فقط من نگرانشان باشم کسایی که کنارشون به تونم یه ذره این احساس فشار کم بشه کسایی که نیاز نباشه برای هر رفتارم فکر کنم و برای یه بار هم که شده یه نفر ازم بخواد خاطراتی که با من داره رو ثبت کنه نه این که فقط من باشم

دختری با افکار زیاد جایی را می خواهد برای حرف زدن دختری که دنیایش در حال دگرگونی است
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید