ویرگول
ورودثبت نام
محمد غیاثوندمحمدخانی
محمد غیاثوندمحمدخانی
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

دنیای شگفت‌انگیز مجازی

در این روزهای کرونایی که ما از بین بیرون رفتن و ارتباط مستقیم و حضوری با دوستان و آشنایان محدود شده‌ایم، فضای مجازی یکی از بهترین راه حل ها برای پر کردن اوقات فراغت و برطرف کردن بی حوصلگی ماست.
در این مورد کمپانی بزرگ و شیفت انگیز سامسونگ کمک شایسته‌ای به مشتریان و کاربران خود کرده است؛ بنده به عنوان یکی از کاربران کمپانی سامسونگ در فضای مجازی تلفن همراه عنوان کسی که اغلب وقتش را در فضای مجازی می گذراند از این کمپانی بسیار راضی و خشنود و خیلی خوشحالم که یکی از کاربران این شرکت هستنم.
من در این روزهای کرونایی با مطالعه مطالب پزشکی و گیاهی و درمانی چیزهای آموزنده و خوبی یاد گرفته ام و توانسته‌ام که این مطالب را به دیگران انتقال دهم و مثمر به ثمر باشد؛ همچنین در شرایطی که مدارس و دانشگاه ها تعطیل میباشد توانستم به نحو احسنت با هم کلاسی های خود و استادانم ارتباط خوبی برقرار کنم و هیچ فرقی با کلاس‌های حضوری ندارد ولی که شاید برتری نیز داشته باشد.
همچنین از طریق فضای مجازی توانسته ام به دانش آموزان کم سن و سال خودم که در حال گذراندن مقاطع تحصیلی هستند که من آنها را در گذشته گذراندم در درس هایشان به آنها کمک کنم آنها را راهنمایی کنم که فرد مفیدی در این جامعه باشند و از این لحاظ نیز بسیار خرسند و راضی هستم.
در برقراری ارتباط با دوستان خود نیز پیشرفت خوبی داشته ام و توانسته ام که صمیمیت و دوستی خود را با آنها محکم و پابرجا بکنم؛ پی دی اف های کتاب های درسی و کتب مختلف دیگر در زمینه‌های گوناگون را نیز مطالعه کرده‌ام و به دانش خود نیز افزوده ام همچنین پادکست هایی که با گوش دادن آن ها آرامش و حس خوبی را به دست آورده‌ام.

با خواندن مقاله هایی در مورد خواص میوه‌ها ، گیاهان و مواد غذایی دیگر و تهیه و استفاده آن ها خود و خانواده خود را در برابر این ویروس تا حدودی مقوی کردیم. تجربه خود را از استفاده از تاکسی های اینترنتی و خریدهای اینترنتی را نیز افزایش داده و به راحتی خریدهای خود را نیز انجام می دهم.
این مجموعه ای از تجربیات و استفاده‌های من به عنوان کاربر فضای مجازی بود.

تمامی کارهای بانکی خود از قبیل خرید شارژ، انتقال پول و پرداخت قبض‌های خود را بدون مراجعه به عابر باک به راحتی از طریق تلفن همراه انجام می‌دهم.

با تماشای فیلم و سریال های جذاب ایرانی و خارجی و انجام بازی های گروهی آنلاین با دوستان خود تجربه خوب و لذت بخشی رو برای خودم به دست آوردم.


امیدوارم که تولیدکنندگان محصولات الکتریکی و تکنولوژی بتوانند روزبه‌روز پیشرفته خوبی داشته باشند و برای بشر افتخار بزرگی در طول عمر زمین باشند.
بنده به عنوان کار برای فضای مجازی انتظار دارم که همه تلفن‌های همراه مقاومت خوبی در برابر ضربه و آب داشته باشند و بدون هیچ نقص و باگی انتظارات کاربر خود را فراهم آورند، انتظار دارم که صفحه‌های نمایش و ال سی دی طوری ساخته شوند که ضرر کمتری به چشم وارد نمایند و از امنیت بالایی برخوردار باشند.


امیدوارم که تولیدکنندگان محصولات الکتریکی و تکنولوژی بتوانند روزبه‌روز پیشرفته خوبی داشته باشند و برای بشر افتخار بزرگی در طول عمر زمین باشند.
بنده به عنوان کار برای فضای مجازی انتظار دارم که همه تلفن‌های همراه مقاومت خوبی در برابر ضربه و آب داشته باشند و بدون هیچ نقص و باگی انتظارات کاربر خود را فراهم آورند، انتظار دارم که صفحه‌های نمایش و ال سی دی طوری ساخته شوند که ضرر کمتری به چشم وارد نمایند و از امنیت بالایی برخوردار باشند.

لفن‌های همراه مقاومت خوبی در برابر ضربه و آب داشته باشند و بدون هیچ نقص و باگی انتظارات کاربر خود را فراهم آورند، انتظار دارم که صفحه‌های نمایش و ال سی دی طوری ساخته شوند که ضرر کمتری به چشم وارد نمایند و از امنیت بالایی برخوردار باشند.لفن‌های همراه مقاومت خوبی در برابر ضربه و آب داشته باشند و بدون هیچ نقص و باگی انتظارات کاربر خود را فراهم آورند، انتظار دارم که صفحه‌های نمایش و ال سی دی طوری ساخته شوند که ضرر کمتری به چشم وارد نمایند و از امنیت بالایی برخوردار باشند.

با تشکر از همه دست اندرکاران تولید محصولات تکنولوژی و نوین.


روایتگر باشکتابپزشکی و داروییدوستیسامسونگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید