ویرگول
ورودثبت نام
محمد پدرام امیرشاکرمی
محمد پدرام امیرشاکرمی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بهترین برنامه فونت خط شکسته

این برنامه هر نوشته ای را به دلخواه به صورت خط شکسته می نویسد علاوه بر این می توانید طریقه نوشتن آن حرف را مشخص کنید این برنامه فضای جالبی دارد و همانطور که گفتم این برنامه با حجم 18 مگابایت و در برنامه ی مایکت و بازار داخل دسترسی این برنامه هر نوشته ای را به دلخواه به صورت خط شکسته می نویسد علاوه بر این می توانید طریقه نوشتن آن حرف را مشخص کنید این برنامه فضای جالبی دارد و همانطور که گفتم این برنامه با حجم 18 مگابایت و در برنامه ی مایکت و بازار داخل دسترسی
این برنامه هر نوشته ای را به دلخواه به صورت خط شکسته می نویسد علاوه بر این می توانید طریقه نوشتن آن حرف را مشخص کنید این برنامه فضای جالبی دارد و همانطور که گفتم این برنامه با حجم 18 مگابایت و در برنامه ی مایکت و بازار داخل دسترسی این برنامه هر نوشته ای را به دلخواه به صورت خط شکسته می نویسد علاوه بر این می توانید طریقه نوشتن آن حرف را مشخص کنید این برنامه فضای جالبی دارد و همانطور که گفتم این برنامه با حجم 18 مگابایت و در برنامه ی مایکت و بازار داخل دسترسی

این برنامه هر نوشته ای را به دلخواه به صورت خط شکسته می نویسد

علاوه بر این می توانید طریقه نوشتن آن حرف را مشخص کنید

این برنامه فضای جالبی دارد و همانطور که گفتم این برنامه با حجم 18 مگابایت و در برنامه ی مایکت و بازار داخل دسترسی



این هم چند کلمه که با استفاده از این برنامه نوشته شده اند
این هم چند کلمه که با استفاده از این برنامه نوشته شده اند


اگر از این پست خوشتان آمد حتماً دنبال کنید تا باز هم در باره ی بازی های خفن یا برنامه های جالب براتون بنویسم

برنامهخط شکسته
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید