ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه اعظمی
فاطمه اعظمی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

هیچ وقت خدا از بنده اش خسته نمیشه

فاطمه اعظمی

کارشناس ارشد علوم قرآنی و مربی مهارتهای زندگی

اسکار بهترین رفیق جهان ، به خدا تعلق میگیره که میتونه به راحتی مچمون و بگیره اما همیشه دستمون و گرفته

دقت کردید یک روزهایی خودت هم از دست خودت

عصبانی میشوی، دلگیر میشوی، غر میزنی، گله و شکایت میکنی، واقعا حوصله خودت را هم نداری،اما برعکس خدا هیچ وقت از دست بنده اش خسته نمیشه ، در بهترین و بدترین شرایط ، در تمامی آنات حواسش به بنده هاش هست ، دوستشون داره و مواظبشونه، فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین و بهترین نگه دارنده هم هست.

عاشقانه از بنده هاش مواظبت میکنه و بهمون عشق میورزد . هر چی فکر میکنم و عمیق میشوم ، بیشتر حس میکنم که اصلا نمی توانم به درک محبت خدا برسم ، که الحق و الانصاف بی نظیره ، دائم و بی منتها است ،خدا یا شکرت که من عبد ذلیلت ، خالقی چون تو را دارم .

خدایا تو بهترین یار و همراه و مددکارم هستی

ازت ممنونم ?

دوستهای زمینی چند بار کاری که دوست نداشته باشن رو انجام بدی، برای همیشه ترکت میکنن،

اما خدا با تمام بزرگی و عظمتش هیچ وقت بنده خودشو ترک و طرد نمیکنه، مگر اینکه خود بنده درخواست کنه.

درسته که در حالی که ما به خدا نیاز داریم، خیلی وقتها فراموش می‌کنیم که یک رفیق درجه یک و ابرقدرت داریم ولی خدا در حالی که از ما

بی نیاز هست، اما هیچ وقت ما رو فراموش نمیکنه.

گاهی احساس می‌کنیم که تو شرایط سخت زندگی پس خدا کجاست، چرا نمیبینیمش!!!

دوست عزیز در همین شرایط سخت خدا پشتت ایستاده و هواتو داره که نیفتی ، اما مطمئن باش که داره بهت ایستادن و حرکت کردن را می آموزد ، منتها بنده کم صبر و تحمله

اما اگه صبر کنیم و اجازه بدیم از شرایط ابری و تاریک زندگیمون عبور کنیم ، متوجه میشیم که در اون شرایط سخت در آغوش خود خدا بودیم.

دوست من ! درسته زندگی سخت و پرچالشه ولی سازنده جهان رفیق توست، پس چه ترسی باقی میمونه وقتی که من و شما بدونیم که قدرتمند ترین قدرتها خالق قدرت و توانایی کنارمونه و حواسش بهمون هست

به قول مولوی که میگه :

چه نکو طریق باشد که خدا رفیق باشد

کاش ما هم برای اطرافیانمون بهترین رفیق باشیم و شبیه خدا بشیم.

یا نِعمَ الحَبیب ای نیکو رفیق

کمکم کن خالصانه ، عارفانه، عاشقانه ، تورا عبادت کنم و در تمامی آنات و لحظه لحظه های زندگیم حواسم بهت باشه ، ازت غافل نشوم و از همه مهم تر شاکر تمامی نعماتت باشم،

پروردگارا من بنده تو( فاطمه اعظمی) نمیدانم که چه چیزی برام مفیده تو خودت آن ده که آن به?

@fatemeh____azami

@Fatemehazami

حبیب خدافاطمه اعظمییا حبیب من لا حبیب لهخدایا شکرتعاشقانه های خدا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید