ویرگول
ورودثبت نام
من کارآگاه نویسنده ام
من کارآگاه نویسنده ام
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

دوستتان دارم

دوستان خوبم دوستتان دارم
دوستان خوبم دوستتان دارم

دوستان آدم حتما قرار نیست مثل خود آدم باشند. قرار نیست کامل کامل هم عقیده ات باشند. قرار نیست فکر و افکارشان با تو یکی باشد. قرار نیست همه مثل هم باشیم. گاهی تفاوت ها ما را بهم نزدیک می کند.

من دوستان زیادی دارم و همه یشان را دوست دارم. بعضی را بیشتر و بعضی را کم تر اما همه را دوست دارم❤

چه آنهایی که فقط تلفنی با هاشان حرف می زنم، چه آنهایی که در مدرسه می بینمشان و چه آنها که در فامیل هستند و بیشتر مواقع می بینمشان.

همه ی شما ها را دوست دارم❤



با همه ی این ها........

اما اینکه با چه کسانی دوست می شویم مهم است. شاید مثل تو نباشند اما بهتر است هردو در یک مسیر راه بروید. گاهی دوستی ها بخاطر همین چیز ها پایان می یابد.



این پست هدیه به تمام دوستان خوب دنیا?


دوستحس خوبدنیادوستیممنون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید