ویرگول
ورودثبت نام
Crypto.girl
Crypto.girl
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

تجربه‌ی من از صرافی کوین نیک

با توجه به نوسان بازار و اقتصاد کشورها، سرمایه گذاری و معامله‌ی ارزهای دیجیتال به یه فرصت ارزشمند تبدیل شده.. این تجربه‌ها رو صرفاً به عنوان تجربه برای افراد تازه کار می‌نویسم تا بتونن از اون به عنوان کمک استفاده کنن. من خودم توی این راه بخشی از سرمایه ام رو هم از دست دادم.. به همین دلیل تصمیم گرفتم مطالبم رو با شما کاربرای عزیز به اشتراک بذارم تا دچار ضرر نشین و سرمایتون رو از دست ندین?

تو مقاله ی قبلیم در مورد صرافی والکس و تجربه‌ی کار با اون صحبت کردم.. صرافی که امروز میخوام از اون براتون بگم صرافی کوین نیک هستش..

کوین نیک مارکت یه صرافی ارز دیجیتاله شما میتونین وارد سایت بشین و خرید و فروش خودتون رو آغاز کنین..

مثل بقیه ی صرافی ها باید تو صرافی کوین نیک هم ثبت نام کنید این کار واسه جلوگیری از فرآیندهای مجرمانه انجام میشه. میتونین با ایمیل یا شماره موبایل در پلتفرم معاملاتی ثبت نام کنین و بعد از ثبت نام یه کد تایید واستون ارسال میشه که باید اون رو وارد کنین تا بتونین وارد سایت بشین. بعد از این کار ثبت نام شما با موفقیت انجام میشه..

ورود به پنل کاربری صرافی کوین نیک
ورود به پنل کاربری صرافی کوین نیک

واسه اینکه بتونین سفارشات بازار رو مشاهده کنین حتما حتما باید کد ملی و تاریخ تولدتون رو به درستی وارد کنین. بعد از وارد کردن این اطلاعات به سطح کاربری 1 دسترسی پیدا میکنین، بدون احراز هویت امکان خرید و فروش ارز دیجیتال وجود نداره...

سایت کوین نیک برای من یکمی گیج کننده بود ?، وقتی وارد صرافی شدم یکمی سایت رو بالا و پایین کردم تا بفهمم که دقیقا چیکار کنم ?.

من وقتی وارد بازار شدم نوشته بود که اگه احراز هویتتون رو تکمیل کنین تراکنش‌هاتون سریع تر انجام میشه و من فکر کردم که میتونم بدون احراز هویت خرید و فروش کنم.

واسه همین به پشتیبانی سایت پیام دادم که حداقل مقداری که میتونم دوج بخرم چقدره؟ و پشتیبانی بعد از چند دقیقه جوابم رو داد که بدون احراز هویت نمیتونم این کارو کنم ولی خب با توجه به اون متن فک کردم امکانش هست و فقط مبلغ و زمانش متفاوته!!!

کلا صرافی کوین نیک برای من تازه کار گیج کننده بود ?، از نظر من باید سایت جوری باشه که تو یه نگاه تمام چیزایی که میخوای رو ازش دریافت کنی ?

کامزد مهم ترین نکته‌ایه که باید به اون توجه کنین ?.. در بعضی موارد هزینه کارمزد به قدری بالاست که هیچ سودی نمیکنین

کارمزد خرید و فروش ارز دیجیتال تو کوین نیک برای حجم معاملات بین 200 تا 350 میلیون به ترتیب % ۰.۲ و % ۰.۱۵ که این مقدار کارمزد برای تراکنش‌ها با حجم بالا خیلی زیاده!!!

برای ارتقا به سطح دو باید اطلاعات درست و دقیق بر اساس شناسنامه رو وارد کنین و تصاویر مدارکتون رو آپلود کنین..

هدف من رد یا تایید یه صرافی نیست و صرفا تجربیاتم رو از کار با پلتفرم های معاملاتی برای شما کاربران عزیز قرار میدم.

امیدوارم که مطالبم برای شما مفید باشه و با استفاده از اون‌ها بتونین انتخاب درستی داشته باشین تا خدایی نکرده دچار ضرر نشین??

خرید و فروش ارز دیجیتالصرافی ارز دیجیتالاحراز هویترمز ارز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید