ویرگول
ورودثبت نام
Crypto.girl
Crypto.girl
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

داستان احراز هویت من در آبان تتر ?

دوباره اومدم با یه پست دیگه در مورد احراز هویت در آبان تتر تا آخر با من همراه باشین تا بگم که چجوری احراز کردم ?

اول از همه باید بگم که من کار با این صرافی رو زیاد دوس نداشتم چون پنل کاربری و گزینه‌هایی که برای بررسی واریز و برداشت بود رو به راحتی نمی‌تونستم پیدا کنم..

اگه یکی برای اولین بار بخواد از این صرافی استفاده کنه ممکنه گیج بشه!! باید یه صفحه مشخص باشه تا آدم راحت بتونه معاملاتشو انجام بده..

وقتی که من تو صرافی ثبت نام کردم به دلیل جشنواره‌ای که داشتن 100هزار شیبا برام واریز کردن اما نتونستم شیباها رو برداشت کنم.. بهتون میگم که دقیقا چیشد!!

برای ثبت نام به شماره تلفن همراه نیاز دارین که بعد از وارد کردن شماره یک کد تایید به شماره موبایلتون ارسال میشه. بعد از وارد کردن کد تایید وارد سامانه می‌شوید و باید احراز هویت خود را کامل کنید..

در روند احراز هویت باید یک عکس به همراه تصویر کارت بانکی خود آپلود کنید که کار چندان جالبی نیست؛ زیرا cvv کد امنیتی کارت شما به حساب می‌آید.

چیزی که توجهم رو جلب کرد پاسخگویی پشتیبانی بود چون من چن بار مشکلم رو بیان کردم و پشتیبانی با حوصله مشکلم رو بررسی کرد..

من میخواستم ارزهای شیبام رو برداشت کنم ولی هرچقد برداشت رو انتخاب میکردم واسم پیغام لغو توسط ادمین ارسال میشد که من علتش رو داخل چت آنلاین از پشتیبانی پرسیدم

برای بار اول بهم گفتن شماره حساب تایید نشده درصورتی که تایید شده و ازم خواستن یه کارت دیگه رو اضافه کنم که من طبق خواستشون عمل کردم ولی بازم همون پیغام رو دریافت کردم..

در آخر بهم گفتن درگاه پرداخت دچار مشکل شده.. به نظرم واسه کسی که اولین بار به یه صرافی مراجعه میکنه تجربه‌ی جالبی نبود..

من تو مقاله‌های بعدی دوباره میام و از تجربه‌ام در مورد صرافی‌های دیگه براتون میگم..

آبان تترخرید و فروش ارز دیجیتالواریز و برداشترمز ارز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید