ویرگول
ورودثبت نام
Crypto.girl
Crypto.girl
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

داستان احراز هویت من در صرافی تبدیل

من تو روند جستجوی صرافی مناسب به صرافی تبدیل برخوردم.. صرافی تبدیل مثل بقیه ی صرافی های ارز دیجیتال یه پلتفرم معاملاتی برای خرید و فروش ارز دیجیتاله ..

من وارد سایت اصلی صرافی شدم و گزینه ثبت نام رو انتخاب کردم. وقتی وارد سامانه تبدیل میشدی دو گزینه به شما نشون داده میشه که یکی از اونا ثبت نام و گزینه‌ی دیگه ورود هستش. گزینه‌ی ورود برای کاربرایی که قبلن تو صرافی ثبت نام کردن و من چون قبلا حساب کاربری ایجاد نکرده بودم گزینه ی ورود رو انخاب نکردم..

بعد از ورد یه پیام برای تکمیل احراز هویت به شما نشون داده میشه..

پیام تکمیل احراز هویت  در صرافی تبدیل
پیام تکمیل احراز هویت در صرافی تبدیل


برای احراز هویت نام و نام خانوادگی مطابق با شناسنامه رو باید وارد میکردم.. مثل شکل زیر باید تمامی اطلاعات رو تکمیل میکردین تا بتونین وارد مرحله بعد بشین و خرید و فروش خودتون رو انجام بدین..

روند احراز هویت در تبدیل
روند احراز هویت در تبدیل


من شماره ثابت نداشتم و نمیتونسم وارد مرحله‌ی بعد بشم برای همین مشکلم رو با پشتیبانی در میون گذاشتم و اونا هم بلافاصله جوابم رو دادن و گفتن میتونم از شماره ثابت یه دوست یا فامیل استفاده کنم چون هیچ تماسی با تلفن ثابت گرفته نمیشه.. در اخر هم یه عکسنوشته به همراه کارت ملی رو باید بارگذاری میکردم بعد از تمامی کارها تو حساب کاربریم نوشته بود که احراز هویتم در دست بررسی قرار داره..

قسمت اصلی و مهم برای کاربرا و من مدت زمان تایید احراز هویته!! من ساعت 11 روز یکشنبه احرازم رو تکمیل کردم و تقریبا 24 ساعت بعد و روز دوشنبه ساعت 12:31 احرازم تایید شد..!!

این مدت زمان زیاده برای احراز هویت چون تو این بازار نوسانی که هر لحظه قیمت ها بالا و پایین میشه هیچ چیزی دور از انتظار نیست... ممکنه قیمت یه ارز زمانی که من احراز هویت انجام دادم پایین باشه و همون ارز تو زمانی که هویتم تایید شد افزایش کرده باشه! پس این نکته واسه تریدرها و کسانی که زمان خیلی براشون مهمه قابل توجه!!

از طرفی پس از تایید احراز هئویت به شما پیام داده میشه که به دستور پلیس فتا امکان برداشت پس از 48 ساعت و بعد از اولین واریزی برای شما امکانپذیر میشه..

اینم از روند احراز هویت در صرافی تبدیل.. اگه سوالی یا نظری داشتین میتونین در بخش کامنت برام بنویسین?

خرید و فروش ارز دیجیتالصرافی تبدیلپلتفرم معاملاتیخرید رمز ارز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید