ویرگول
ورودثبت نام
Crypto.girl
Crypto.girl
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

داستان ثبت نام من در صرافی نوبیتکس

چهارمین صرافی که من تو اون ثبت نام کردم نوبیتکس بود.. وارد سایت nobitex شدم. برای اینکه بفهمم باید چیکار کنم و از کجا شروع کنم، یکمی سایتش رو بالا و پایین کردم که بدونم باید چیکار کنم.. راستش وارد صفحه که شدم زیاد واسم آشنا نبود و نمیدونستم الان باید به کدوم قسمت برم و چیکار کنم ?

همون اول سایت گزینه‌ی ایمیل خود را وارد کنید گذاشتن، با وارد کردن ایمیلتون میتونین تو صرافی ثبت نام کنین. همچنین راهنمای ثبت نام هم داره برای کسانی که نمیدونن باید چیکار کنن. البته اگه سوال یا مشکلی داشته باشین میتونین از پشتیبانی هم سوالات خودتون رو بپرسین..

تو چت با پشتیبانی نوشته هر سوالی در مورد احراز هویت داشته باشین تا 48 ساعت آینده و سوالات غیر از احراز حداکثر تا 6 ساعت آینده پاسخ داده میشن.. اگه واقعا کار ضروری داشته باشین این مقدار زمان طولانیه..

برای سطح اول و مشاهده‌ی بازار باید کد ملی و تاریخ تولدتون رو وارد کنین.. بعد از اون برای ارتقا به سطح بعدی باید عکس کارت ملی رو هم اضافه کنین..

من میخواستم شیبا اینو بخرم برای همین ازشون سوال کردم که حداقل مقداری که میتونم شیبا بخرم چقدره؟ حداقل مقدار شیبایی که در صرافی نوبیتکس میتونین بخرین 300 هزار تومنه.. من گزینه‌ی کارمزد معاملات رو ندیدم برای همین تو چت با پشتیبانی ازشون خواستم که راهنماییم کنن..

کارمزد صرافی نوبیتکس
کارمزد صرافی نوبیتکس

مقدار کارمزد صرافی نوبیتکس بالاست؛ شما میتونین صرافی‌هایی رو پیدا کنین که کارمزد کمتری دریافت میکنن.. کارمزد نکته‌ی مهمیه که حتما باید به اون توجه کنین. برای مثال من خودم خیلی جاها سودی نکردم و مجبور شدم اون مبلغی رو که میشد به عنوان سود دریافت کنم، بابت کارمزد پرداخت کردم. درسته هیچ ضرری نمیکنی ولی سودی هم بدست نمیاری؛ درحالیکه هدف ما از ترید و معامله کسب سوده.

پس حتما حتما قبل از این که معامله‌ای رو شروع کنین به کارمزد دقت کنین؛ چون به غیر از کارمزد صرافی باید مبلغی رو هم به عنوان کارمزد شبکه‌ی ارز دیجیتال پرداخت کنین..

صرافی نوبیتکسصرافی رمز ارزپلتفرم معاملاتیارز دیجیتالخرید رمز ارز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید