ویرگول
ورودثبت نام
Crypto.girl
Crypto.girl
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

داستان منو سرمایکس یا همون ارزجو سابق!

در رابطه با پست‌های قبلیم باید بگم که من دوباره چن تا صرافی رو امتحان کردم و اومدم تجربه ام از کار با اون رو با شما به اشتراک بذارم... در این مقاله میخوام تجربه‌ی کار با صرافی سرمایکس رو براتون بگم..

اول اینکه سرمایکس همون ارز جو سابقه (واسه کسایی که شاید این اسم واسشون نا آشنا باشه) .. مثله بقیه ی پلتفرم‌ها باید به سایت اصلی صرافی مراجعه کنین (sarmayex.com).

صفحه اول سایت به نسبت صرافی‌های قبلی قابل فهم تر بود. تو صفحه اصلی گزینه ورود یا عضویت رو در بالای صفحه مشاهده میکنین.

پس از کلیک روی عضویت میتونین ثبت نام خودتون رو شروع کنین..برای عضویت به یک شماره موبایل و ایمیل نیاز دارید. در ابتدا خود صرافی رمز عبور 6 رقمی رو برایتون ارسال میکنه که در پایان و پس از تایید مدارک میتونین اون رمز عبور رو تغییر بدین..

مراحل احراز تو سرمایکس زیاده و هیچ مرحله ای برای شما ثبت نمیشه؛ یعنی باید تو یه روز همه ی مراحل رو طی کنید. من مراحل احراز هویت رو تو ساعت 16:27 تکمیل کردم و تو 16:40 تایید شد..

تایید احراز به صورت پیامک براتون ارسال میشه اگه پیام رو مشاهده نکردین ممکنه که اسپم شده باشه مثل ایمیل های اسپم شده.. من جایی رو تو سایت پیدا نکردم که نوشته باشه احرازم تایید شده یا نه.. خود همین موضوع یکمی سر درگمی ایجاد میکنه مخصوصا واسه کاربرای تازه کار..

شما باید یه حساب بانکی رو براشون تعریف کنین که شماره حساب شماره کارت و شماره شبا رو ازتون میخواد به نظرم همینا کافیه تنها چیزی که باعث تعجبم شد اینه که باید عکس کارت بانکیمم واسشون بفرستم!!!

به نظرم به این کار نیازی نیست چون من اطلاعات رو همون اول دادم و چون CVV2 و تاریخ انقضا روی کارت درج شده دیگه لازم نیس که عکس کارت رو بفرستی (تو صرافی‌های دیگه که احراز کردم هیچکدوم عکس کارت بانکی رو نخواستن)

صرافی سرمایکس روند واضح و مشخصی برای ثبت نام داره، اما با توجه به مراحل احراز هویت زیاد زمان بره و یک مسئله دیگه اینکه عکس کارت بانکی رو ازتون میخواد که به نظرم مرحله‌ی اضافیه و نیازی بهش نیست!!!

صرافی سرمایکسصرافی ارز دیجیتالپلتفرم معاملاتیخرید و فورش ارز دیجیتال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید