ویرگول
ورودثبت نام
Crypto.girl
Crypto.girl
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

داستان منو صرافی‌های ارز دیجیتال| صرافی اوکی اکسچنج

امروز اومدم در مورد صرافی اوکی اکسچنج با شما صحبت کنم. همونطور که از اسمش پیداس صرافی یه پلتفرم آنلاین برای معامله و مبادله رمز ارزها است. من تصمیم گرفتم که یکی یکی صرافی‌های ارز دیجیتال رو امتحان کنم تا تجربه‌ی کار با اونا رو بدست بیارم. از همون ابتدا به صرافی‌هایی مراجعه کردم که گوگل به عنوان بهترین صرافی بهم پیشنهاد داده بود.

شما وقتی وارد سایت صرافی اوکی اکسچنج می‌شین با صفحه ی زیر روبه رو میشین:

صرافی اوکی اکسچنج
صرافی اوکی اکسچنج

بالای همین صفحه یه قسمت به نام حساب کاربری وجود داره.. من برای اینکه اولین بارم بود که می‌خواستم با این صرافی کار کنم مجبور شدم ثبت نام کنم.. به نظر من این صرافی تو نگاه اول برای کاربرای تازه کار یکمی پیچیده اس.. باید یکمی صفحات رو بالا و پایین کنی تا بفهمی که دقیقا باید چیکار کنی.. حتی به نظرم اگه خرید ارز دیجیتال رو ننوشته بود تو نمیدونستی چه پلتفرمیه.. ? برای ثبت نام به ایمیل و یه رمز عبور نیاز دارین.

ثبت نام در صرافی اوکی اکسچنج
ثبت نام در صرافی اوکی اکسچنج

بعد از این مراحل و ثبت نام وارد سامانه معاملاتی میشین یه سامانه مربوط به خرید و فروشِ یه سامانه‌ هم برای ترید و معامله کردن..

تازه واسه ارتباط با پشتیبانی هم باید تیکت ارسال کنین و به این صورته که چندین سوال از پیش تعیین شده داره که در مورد ونا میتونین سوالات خودتون رو بپرسین.. به نظرم اگه مثه سایتای دیگه یه چت آنلاین داشت و دیگه نیازی نبود که تیکت ارسال کنی خیلی بهتر بود. وقتی که تیکت ارسال کنی معلوم نیس کی بررسی بشه و بهتون جواب بدن..

در کل من صرافی اوکی اکسچنج رو واسه افراد تازه کار پیشنهاد نمیکنم? چون ممکنه بیشتر زمانشون رو صرف گشت و گذار تو صرافی کنن و اگه قصد خرید لحظه ای رو داشته باشن، ممکنه قیمت ارز دیجیتال دلخواهشون افزایش پیدا کنه..

کارمزد خرید و فروش ارز دیجیتال تو صرافی اوکی اکسچنج بالا است و ممکنه مجبور شید اون مبلغی رو که به عنوان سود در نظر گرفتین، بدین به کارمزد ??

تو دنیای کریپتو چندین صرافی ارز دیجیتال وجود داره که برای انتخاب باید تحقیقات خودتون رو کامل کنین?

صرافی اوکی اکسچنجصرافی ارز دیجیتالخرید و فروش رمز ارزهاصرافی رمز ارزارز دیجیتال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید