ویرگول
ورودثبت نام
Crypto.girl
Crypto.girl
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

ماجرای احراز هویت من تو صرافی والکس

امروزه بسیاری از مردم به دنبال یه صرافی خوب و مناسب هستند. صرافی ها مثه به بانک عمل می کنن ینی شما دارایی‌هاتون رو به صرافی واریز میکنین و بعد از طریق همون صرافی میتونین معامله و یا خرید و فروش انجام بدین، پس پیدا کردن یه صرافی امن واسه جلوگیری از دست رفتن دارایی ها نکته ی خیلی خیلی مهمیه!!!

من وقتی واسه اولین بار وارد حوزه ی ارزهای دیجیتال شدم، اطلاعات زیادی تو این زمینه نداشتم و حتی یه جاهایی بخشی از سرمایه ام رو از دست دادم، بخاطر این که این اتفاق واسه افراد تازه کاری مثه من نیفته تصمیم گرفتم یه مقاله در مورد تجربیاتم در زمینه استفاده از صرافی ها و حوزه ی ارز دیجیتال بنویسم و اون رو با شما به اشتراک بذارم.

من قرار نیست یه صرافی رو صد در صد تضمین کنم و فقط تجربه‌ی خودم از کار با اون رو برای شما می‌نویسم. یکی از صرافی‌هایی که من امتحانش کردم صرافی والکس بود.

من بعد از بالا و پایین کردن صفحات گوگل وارد صرافی ارز دیجیتال والکس شدم. یه صرافی مثه بقیه‌ی صرافی ها که یه پلتفرم آنلاین برای خرید و فروش رمز ارزهاست.

برای انجام معامله و دسترسی به قابلیت های سایت به احراز هویت نیاز دارید. احراز هویت در دو سطح پایه و سطح کاربری نامحدود انجام میشه..

پس از ورد به سامانه و برای شروع معامله باید گزینه‌ی عضویت رو انتخاب کنید. برای عضویت به یه ایمیل نیاز دارید با وارد کردن ایمیل یه پیام به ایمیلتون میاد که باید اون رو تایید کنین.. با تایید وارد بازار میشین..

در احراز هویت سطح پایه به اطلاعاتی مثل کدملی، نام و نام خانوادگی، شماره تماس و تاریخ تولد نیاز دارین.. یک پیام به شما نشان داده میشه و به شما میگه که اطلاعات تا 24 ساعت آینده تایید میشه و پس از اون بهتون اطلاع میدن.. اگر تو این بازه ی زمانی به واریز و برداشت ریالی نیازی باشه میتونین اطلاعات کارت بانکی خودتون رو وارد کنین..

احراز هویت در صرافی والکس
احراز هویت در صرافی والکس


برای اینکه قیمت ارزی که میخواستم خریداری کنم افزایش پیدا نکنه به پشتیبانی پیام دادم و ازش پرسیدم که آیا میشه هویت من سریع تر تایید بشه یا نه؟ پس از نیم ساعت پشتیبانی جوابم رو داد و احراز هویت من تایید شد.

واسه بازار ارزهای دیجیتال که همراه با نوسانِ این مدت زمان برای تایید احراز هویت کمی زمان بره و ممکنه تو زمان خرید و فروش قیمت ارز دیجیتال مورد نظرتون تغییر کرده باشه!

صرافی رمز ارزپلتفرم ارز دیجیتالخرید و فروش رمز ارز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید