ویرگول
ورودثبت نام
Crypto.girl
Crypto.girl
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ماجرای احراز هویت من در صرافی اکسکوینو

برای احراز هویت در صرافی اکسکوینو باید به آدرس excoino.com رفتم..برای ثبت نام شماره تلفن همراه و ایمیلم رو وارد کردم و بعد یه رمز عبور انتخاب کردم .. هر باز که بخواین وارد صرافی بشین به این رمز عبور نیاز دارین پس حواستون که به خوبی ازش نگهداری کنین.. رمز عبور شما باید شرایط زیر را دارا باشد:

ایجاد رمز عبور برای صرافی اکسکوینو
ایجاد رمز عبور برای صرافی اکسکوینو

پس از آن یک کد تایید به شماره موبایل و ایمیلم ارسال شد (کد ایمیل تا 7 دقیقه بعد براتون ارسال میشه) بعد از وارد کردن کدهای تایید به صرافی منتقل شدم..

ثبت نام در اکسکوینو
ثبت نام در اکسکوینو


برخلاف سرمایکس که ثبت اطلاعات تو هیچ مرحله‌ای ثبت نمیشد و باید تمامی اطلاعات رو مرحله به مرحله انجام میدادین تا احرازتون نهایی بشه، اکسکوینو این امکان رو داره که اطلاعات شخصیتون رو تو هر مرحله که می‌خواهین ارسال کنین و در حال بررسی قرار میگیره..

وارد کردن اطلاعات در صرافی اکسکوینو
وارد کردن اطلاعات در صرافی اکسکوینو


برای احراز هویت حتما و حتما باید شماره تلفن ثابت رو وارد کنین چرا که صرافی با تلفن ثابت تماس می‌گیره و یه کد تایید رو براتون میخونه به جز اون اگر مشکلی تو روند احراز وجود داشته باشه از طریق تلفن بهتون گزارش میدن..

شما اول باید تلفن ثابت رو وارد کنین و بعد از اون عکس و مدارک هویتیتون رو آپلود کنین.. این نکته خیلی مهمه که بهش توجه کنین چون ممکن تو سفر باشین و یا به هر دلیلی به تلفن ثابت دسترسی نداشته باشین..

تقریبا بین 10 الی 15 دیقه طول میکشه تا مدارکتون رو بررسی کنن و باهاتون تماس بگیرن.. تقریبا میشه گفت صرافیه خوبی ولی مثه همیشه میگم که من فقط تجربه‌ی کاربریم رو باهاتون به اشتراک میذارم و هدفم تایید یا رد صرافی نیس...

صرافی اکسکوینوExcoinoصرافی رمز ارزخرید رمز ارزفروش ارز دیجیتال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید