ویرگول
ورودثبت نام
Crypto.girl
Crypto.girl
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

ماجرای احراز هویت من در صرافی پینگی?

من همچنان به جستجو صرافی های ارز دیجیتال ادامه دادم تا اینکه به یه صرافی خوب رسیدم "صرافی پینگی" پینگی همون صرافی بود که من میخواستم ینی هرچی که من میخواستم داخل این صرافی بود..?☺

مهمترین چیزی که نظرمو جلب کرده بود این بود که این صرافی ارزهای متاورسی رو هم ارائه می‌داد?. اول بریم روند احراز هویت رو براتون بگم و بعد در مورد کارمزد و سفارش گذاری هم واستون میگم...

واسه احراز هوت اول باید شماره موبایل که به نام خودم بود رو ثبت میکردم.. من چون سیمکارتم به نام خودم نبود از پشتیبان پینگی سوال کردم که آیا میتونم با شماره همراهی که به نام خودم نیست ثبت نام کنم؟ پشتیبان پنگی بهم گفت که بله میتونم ولی با محدودیت مواجه میشم؛ یعنی روزانه فقط تا سقف 1 میلیون تومن میتونم واریز و برداشت انجام بدم..

من یه سیمکارت دیگه به نام خودم داشتم پس با اون شماره ثبت نامم رو انجام دادم.. البته اگه با یه شماره دیگه ثبت نم کنید تو روند احراز هویت به سطح دو میتونین شماره رو تغییر بدین..

برای احراز هویت به مدارک زیر نیاز دارین:

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل معتبر
  • شماره همراه
  • کارت ملی
  • اطلاعات حساب بانکی به نام کاربر

این اطلاعات رو میتونین از طریق بخش سطح کاربری تو سایت پینگی مطالعه کنین.. من چون میخواستم روزانه بیش از 1 میلیون تومان تراکنش انجامم بدم واسه همین حساب کاربریم رو به سطح دو ارتقا دادم که حالا بهتون میگم به چه مدارکی نیاز دارین:

  • ایمیل معتبر
  • شماره همراه (به نام کاربر)
  • کارت ملی
  • اطلاعات حساب بانکی به نام کاربر
  • ارائه سلفی به همراه کارت ملی و دست نوشته
  • تلفن ثابت و ادرس

بذارین بگم که چجوری میتونین تو صرافی ثبت نام کنین.. برای اینکار همونطور که گفتم به یه شماره تلفن همراه نیاز دارید بعد از اینکه شمارتون رو وارد کردین باید یه رمز عبور برای خودتون تعیین کنین (هربار که وراد صرافی میشین به این رمز عبور نیاز دارید)

پس از این مرحله یه کد تایید به شماره شما ارسال میشه که باید اون رو در کادر مربوطه وارد کنین.. به همین راحتی حساب کاربری شما ساخته میشه و میتونین احراز هویت خودتون رو کامل کنید.. با ارائه مدارک هویت کمتر از 15 دیقه طول میکشه که حسابتون تایید میشه و یه خوبی که داره اینه تو هر مرحله برای شما پیام ارسال میکنن که الان روند احراز هویت شما در چه مرحله ایه و در اخر وقتی حساب رو تایید کردن بهتون پیام ارسال میشه که احراز هویت شما با موفقیت تایید شد..

در هر کدوم از این مراحل اگه سوال یا مشکلی داشته باشین میتونین به صورت چت آنلاین با پشتیبان پینگی در میون بذارین و اونا به سرعت جوابتون رو میدن و اگه مشکلی بود اونو رفع میکنن..

یکی دیگه از مواردی که نظرمو جلب کرد در مقایسه با صرافی‌های دیگه مقدار کارمزد دریافتی بود.. کارمزد پینگی کمتر از صرافی های دیگه اس.

میتونین سفارش خرید و فروش ارز دیجیتال رو از طریق عادی، مارکت، محدود و oco ثبت کنین و روند سفارش گذاری سریع و راحته..

سایت صرافی پینگی خیلی ساده و قابل فهمه و هر مورد و گزینه‌ای رو که بخواین به راحتی میتونین پیدا کنین..

همونطور که در بالا بهتون گفتم ارزهای متاورسی رو هم ارائه میدن و اولین صرافی بودن که ارز های متاورس رو لیست کردن.. به این میگن آینده نگری!!!

پلتفرم پینگی همچنین دارای کیف پول داخلی است؛ یعنی لازم نیس بلافاصله پس از خرید دارایی‌هاتون رو به کیف پول شخصی انتقال بدین..

با توجه به این که من قبل از این تو چند تا صرافی دیگه هم ثبت نام کردم و ماجرای هرکدوم رو براتون تعریف کردم و تقریبا تو بیشتر صرافی‌ها تجربه دارم به نظرم پینگی یه سایت معتبر و قابل اعتماد برای خرید و فروش ارز دیجیتال و من از اینکه با صرافی پینگی آشنا شدم خیلی خوشحالم ?

در آخر مثل همیشه میگم که من تنها تجریه‌ی کاربریم رو با شما به اشتراک میذارم اینو فزاموش نکنین?

صرافی ارز دیجیتالکارمزد کمخرید و فروش رمز ارزواریز و برداشت سریع
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید