ویرگول
ورودثبت نام
مهرداد بخشی
مهرداد بخشی
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

درباره ی دقت مطالب تمام پستهام در ویرگول و... :


وقتی توی تک تک پستهام برات حرف میزنم و اطلاعاتی میزارم، باید بدونی که این اطلاعات، اطلاعتی متفاوت از خیلی از اطلاعاتی هست که جاهای دیگه دیدی و خوندی. اطلاعاتی منحصر به فرد که اگه بهشون ایمان داشته باشی و اونها رو عمل کنی، 100% جواب میدن.

پس وقتی در حال خوندن و شنیدن یک سری تئوریهای بدرد نخور که از کتابهای مختلف برات کپی پیست میشوند(مثل خیلی از افراد که آموزشهای شبیه این آموزش ها رو میدن) نیستی !بلکه همه ی این مطالب از مطالعات خیلی خیلی زیاد و وسیع توی شاخه های مختلف علوم، نشات میگیرند و برای همینه که تضمین میکنم که اگه اونها رو تماما و مو به مو انجام بدی، بطور قطع به نتیجه میرسی.

تاکید می کنم که این اطلاعات قصه هایی جالب و هیجان انگیز نیستند که من برات تعریف کنم و تو خوشت بیاد و وقتت رو بگذرونی و تفریح کرده باشی. بلکه بیشتر اونها کاملا حقیقی هستند . کاملا واقعی و حقیقی. و دلیلش هم اینه که من فقط با حقیقت کار دارم و فقط دنبال حقایق هستم چون گاهی ممکنه برای یادآوری کردن بعضی مسائل به خودم، بیام از همین مطالب خودم استفاده کنم چون اولا خودم اونها رو نوشتم و دوما میدونم چی هستند و باور و ایمان کامل دارم که درست هستند و اگه اونها رو مو به مو انجام بدم، من رو به خواسته هام میرسونند.

پس برای همینه که من فقط و فقط به حقیقت ها اهمیت میدم و به هیچ چیز دیگه ای غیر از بیان حقیقت اهمیت نمیدم.

پس، اکثر این مطلبی که پست کردم و باز هم پست خواهم کرد، درحقیقت کاملا عملی هستند که بارها و بارها بصورت تجربی امتحان و تایید شده اند.

یکی دیگه از دلایلی که دارم این اسرار رو توی ویرگول و ... پست میزارم برای اینه که به خودم قول دادم که تاجایی که بتونم به خودم و به مردمی که دنبال حال خوب و پول و مال و دارایی خوب و زیاد هستند، کمک کنم تا اونها هم مثل خودم به این خواسته هاشون برسند. برای همین هم خودم و هم هرکس دیگه ای که بخواد حال خوبی داشته باشه و هم بتونه پول و دارایی خوبی به دست بیاره، میتونه به این پستها سر بزنه، مطالب مورد نیازش رو پیداکنه، انتخاب کنه، مطالعه کنه ، بره انجامشون بده و نتیجه های اونها رو هم بگیره.

اما ممکنه در آینده من همین مطالب و مطالب با ارزشتر دیگه ای رو[که توی پست ها نزاشتم و نمیزارم] توی یه پکیج و بسته ای جمع کنم و اونها رو قیمت گذاری کنم تا برید و اونها رو خریداری کنید. دلیل این کارم هم اینه که انسان زمانی که بهای یه چیزی رو بده ، بعدش براش اهمیت و ارزش خیلی زیادتری قائل میشه و قدر و منزلتش رو بیشتر میدونه بعدش میگه :"من برای این مورد فلان مقدار پول دادم پس باید حتما ازش استفاده کنم. نباید بزارم پولم حدر بره."،

پس ، برای همین کمربندش رو محکم میکنه و تلاش میکنه تا حتما از اون چیزی که بهاش رو داده استفاده کنه و اینجوری میشه که بطور خودکار اون اطلاعاتی که خریداری کرده رو به کار میگیره و بعد نتیجه اونها هم بعد از اون خود به خود پیدا میشه.

برای همینه که من مجبورم برای نتیجه گرفتن شما بعضی از این اطلاعات رو پولی کنم.


مورد بعداینکه . تا زمانی که اونها رو انجام ندی نمیتونی نتیجه اونها رو بگیری.


اما مورد بعدی اینه که آیا اونها رو انجام خواهی داد؟

من نمیدونم که آیا انجامش میدی یا نه ولی باید بدونی که انجامش بدی یا انجامش ندی تصمیم خودته.



حقیقتمطالب حقیقیپستهای من در ویرگول
عجیب اما واقعی: " من می خوام و بهم داده میشه. تو هم بخواه تا بهت داده بشه."
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید