ویرگول
ورودثبت نام
پوریا رضاتبار بالانقیبی
پوریا رضاتبار بالانقیبی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

ویندوز یازده ---- KDE

من وقتی به ویندوز یازده نگاه میکنم انگار مایکروسافت اومده از Kubuntu بهره برده و از امکانات KDE برای شخصی سازی استفاده می‌کنه مخصوصاً نوار کار در پایین که من رو یاد لته داک می‌اندازد حالت تب در فایل منیجر خود اپلیکیشن فایل در حالتی هم خیلی به چشم میاد اپلیکیشن کنسول که من رو خیلی به کنسول KDE نزدیکتر می‌کنه میتواند اون فایل منیجر هم دولفین باشد همون فایل منیجر KDE در حالت های هم وقتی ویندوز یازده معرفی شد نگاه من به سمت پیش نیاز های که داشت بیشتر به درد ماشین های مجازی میخورد می‌تونه مثلاً حامل مخفی Qt5 و Qt6 باشه که در این حالت برای رسیدن به این تم از لینوکس بهره برده وقتی داستان به KDE نزدیکتر میشه که این حالت یک حالت کالیبره می‌باشد که خیلی راحت بتوانیم از دارم بهتری بهره مند شویم یعنی توی این ویندوز یک KDE مخفی شده برای زیباتر کردن بیشتر ویندوز یازده یعنی احتمالاً دو سیستم عامل در کنار هم هستند که اینگونه ویندوز یازده از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در بالاترین رده می‌باشد

ویندوز یازدهلینوکس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید