ویرگول
ورودثبت نام
سید سودابه فاطمی
سید سودابه فاطمی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

سرمایه گذاری؟!

این روزا خیلی تو فکر این موضوعم که کجا باید پولی که دارم سرمایه گذاری کنم. واسم یک مسئله مهمه چون تا پیش از این که نه سرمایه ای داشتم و نه فکر اقتصادیی. خودم با خودم یک فکرایی کردم که یک حرکت مفید بزنم. گاهی فک کردم پولمو تو بانک بخوابونم، شایدم یک مغازه شیرینی فروشی بزنم(عاشق شیرینی ام) شایدم نه بخوام زمین بخرم شایدم طلا نمیدونم هر چیزی ممکنه.

تو این روزا یک چراغ زرد مثل یک جرقه تو ذهنم روشن شد. بیام گلخونه بسازم. همیشه دلم می خواسته یاکافی شاپ داشته باشم یا کتاب فروشی یا یک گلخونه ای که بوی گروبگ وپرلیت و پیت ماس بده! بین این راه ها دنبال گلخونه ساختن رفتم تا اطلاعاتی که باید در موردش داشته باشمو کسب کنم. از دریافت وام ومجوز بگیر تاااااااااا درامد گلخونه. بخش شیرینش طبیعتا درامدش بود. وقتی میخوندم که سرمایه الانم پس از یک مدت برمیگرده و چقدر این وسط میتونم سود داشته باشم سلولای تنم شروع به جنبیدن کرد. الانم هدفم اینکه چند تا لینک قشنگ و مفید واستون بذارم برین قشنگ اطلاعاتو ببینین کیف کنین. شاید این وسط باهم همکار شدیم. ماچ به کلتون بای:

انواع سازه های گلخانه ای

گلخانه گاتیک

گلخانه سیرکولار

هزینه ساخت گلخونه

دریافت مجوز گلخونه

دریافت وام برای گلخونه

درامد انواع گلخانه

در ضمن این مطالب رو از سایت مزرعه بکر برداشتم وارد بشید میبینید خودتون. اونم به این دلیل که برترین شرکت سازنده گلخانه در ایرانه و در خارج از کشور هم کار میکنن. تصمیم گرفتم گلخونه گل رز هلندی بزنم. شما چی؟

ساخت گلخانه مزرعه بکرشرکت گلخانه سازگلخانه اسپانیاییهزینه ساخت گلخانهادرامد گلخانه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید