ویرگول
ورودثبت نام
محمد سعیدی
محمد سعیدی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

رستوران دکتر کباب اسلامشهر ردکا آریا و تجربه شخصی من

من یکی از قدیمی های شهر اسلامشهر یکی از شهرستانهای جنوب غرب استان تهران هستم و بسیار هم اهل کباب. به جرات میتونم بگم به اکثر کبابی ها و رستوران های اسلامشهر سر زدم و از غذاهاشون استفاده کردم. آخرین جایی که بازدید کردم رستوران دکتر کباب آریا واقع در محله باغ نرده بود که به دکتر کباب اسلامشهر معروف شدن.

نمای بیرونی ساختمان رستوران شون چندان شیک و در خور اسم و رسم شون نبود. اما بهرحال دل رو به دریا زدم و داخل شدم. با برخورد صمیمانه و گرم گارسون ها مواجه شدم و منو به میزی هدایت کردن. فضای داخل رستوران دکتر کباب آریا بسیار تمیز و خوش جلوه بود و از میزهای اطراف متوجه شدم که غذاها رو در سینی های برنز عتیقه مانند سرو میکنن که خیلی خوشم اومد.

بعد از 15 دقیقه انتظار غذا گارسون غذا رو آورد و با چیدمان جالبی جلوم گذاشت. از اینجا به بعد شو شاید جالب نباشه براتون تعریف کنم چون میدونم دلتون آب میفته. پس فقط به کلیات گویی ادامه میدم. کیفیت کبابی که توی رستوران دکتر کباب آریا اسلامشهر خوردم، در هیچ کجای شهرستان اسلامشهر نمونه شو ندیده بودم. استفاده از گوشت تازه، درصد بسیار بالای گوشت در کباب و استفاده از ادویه های خاص باعث شد که طعمی بسیار عجیب و غریب از کباب رو تجربه کنم. به دوستان تهرانی پیشنهاد میکنم که حتما از این رستوران استفاده کنن و نظر شو همینجا بگن.

رستوران ردکا دکتر کباب آریا

رستورانکباباسلامشهرکبابی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید