ویرگول
ورودثبت نام
سینا شفیعی
سینا شفیعی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

استارت آپ جدید که مثل {بمب} صدا میکند

حتما دوست دارید که راجب این استارت آپ موضوعی رابدانید

من به شما راجب این استارت آپ قدرتمند توضیحات کامل را میدهم

برای دیدن این استارت آپ در اینجا کلیک کنن

من در این طرح که برای خودم است به تازگی به این فکر افتادم با توجه به تقاضای خوب که خیلی مشکلات اساسی بر سر راهم است بتونم کمک مردم بکنم و لوازم یدکی مورد نیازشون رو ارزون تر از هرجای دیگری به دستشان برسونم

لطفا از سایت من دیدن کنین و روی لینک اولی بزنین بع با من در اشتراک بگذارید.

شماره تماس من هم داخل پاورقی سایتم است

از کسانی هم که میخواهند مشارکت کنند استقبال میکنم.

بمبقدرت آیندهنیاز اساسیاصلبی ریا
به نام خالقم: من با کمک خداوند یکی از بزرگترین نفرات دنیا میشم و نیاز های اصلی مردم رو به کمک اون رفع میکنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید