ویرگول
ورودثبت نام
حسین رئیسی
حسین رئیسی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

اخراج یا اعتماد؟

یک سال در مدرسه ای دانش آموزی که توی کلاس فحش می نوشت، دیوار و میزها را تخریب می کرد و برخی از دانش آموزان او را لو می دادند. وقتی باهاش صحبت می کردم بهش گفتم ببین به همکلاسی هات خیلی اعتماد نکن هر کاری انجام میدی میان گزارش میدن. یه کم باهوش باش هر کاری رو جلوشون انجام نده. همین صحبت ها باعث شد که دیگه رفتارش رو اصلاح کنه. در واقع من به جای تنبیه و اخراج، رابطه ام را با او تقویت کردم.باید کاری کنید که خود فرد از خودش محافظت کند

حال توی زندگی شخصی در مواجهه با مشکلات مشابه شما چه واکنشی نشان می دهید؟!یک سال در مدرسه ای دانش آموزی که توی کلاس فحش می نوشت، دیوار و میزها را تخریب می کرد و برخی از دانش آموزان او را لو می دادند. وقتی باهاش صحبت می کردم بهش گفتم ببین به همکلاسی هات خیلی اعتماد نکن هر کاری انجام میدی میان گزارش میدن. یه کم باهوش باش هر کاری رو جلوشون انجام نده. همین صحبت ها باعث شد که دیگه رفتارش رو اصلاح کنه. در واقع من به جای تنبیه و اخراج، رابطه ام را با او تقویت کردم.باید کاری کنید که خود فرد از خودش محافظت کندخریب می کرد و برخی از دانش آموزان او را لو می دادند. وقتی باهاش صحبت می کردم بهش گفتم ببین به همکلاسی هات خیلی اعتماد نکن هر کاری انجام میدی میان گزارش میدن. یه کم باهوش باش هر کاری رو جلوشون انجام نده. همین صحبت ها باعث شد که دیگه رفتارش رو اصلاح کنه. در واقع من به جای تنبیه و اخراج، رابطه ام را با او تقویت کردم.باید کاری کنید که خود فرد از خودش محافظت کند

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید