نفر اول مناطق نفتخیزجنوب در سنین ۱۵ و ۱۷ امیر محمد بهرامی دهدار در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب دو طلای انفرادی و تیمی شد و با شکست دادن امیدیه و اهواز توانست قهرمانی برای گچساران کسب کند و در سال ۱۴۰۴ در اهواز با ۵ برد موفق به طلای انفرادی و برنز تیمی شد
همچنین افتخاری برای مدرسه خود کسب کرد در مسابقات مدارس توانست نفر اول شهر گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد شود و به انتخوابی تیم ملی راهیابی پیدا کند