ویرگول
ورودثبت نام
سید محمد سیدی
سید محمد سیدی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

بزن تو دیوار... ?

دوستی مون از سال 93 شروع شد

دیوار و میگم...

آره دیگه 93 بود که اسمش به گوشم خورد

جونم بگه واستون که جریانش اینجوری بود :

زنگ زدم دوستم گفتم امیر جان بیا یه سر بریم احمدآباد گوشیمو بفروشیم!

میای؟؟

گفت چرا احمد آباد؟!

گفتم پ کجا؟!!

گفتم بزنش تو دیوار!

گفتم دیوونه شدی بابا!! بزنمش دیواررررر؟!!!

داری دستم میندازی دیگه پسر؟!؟؟

گفتم دیواررررر نه دیوار نرم افزار دیوار ???

من ? گوشی م ?

هنگ بودم اصلا

مگه داریم مگه میشه؟!

دان ش کردم دیدم چه جالب و بعدش گوشی مو آگهی کردم...

هنو خیلیا مثه من نمیدونستن چیه

خیلی کلاس می‌ذاشتم? به هر کی می‌رسیدم یه بهونه جور میکردمو میگفتم راستی با اپلیکیشن دیوارر? آشنا شدی و خلاصه کلی تعریف و تبلیغ

تا اینکه خووودارو شکر الان یه رفیق پایه ی همه ی گوشیا دیواره....

?? الهی برقرار باشی دیوار عزیز ???


دیوارتجربه‌ جالبخرید و فروشآسانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید