ویرگول
ورودثبت نام
آرین آریانی
آرین آریانی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

جام جهانی قسمت ۳

بسم الله

بازیکن سوم

مهدی طارمی

آره مهدی طارمی

چون دعای مادر پشتشه

میدونی چیه من نمیخوام مثل امباپه باشم وقتی دعای مادر و پدر پشتت نباشه

اصلش مهدی طارمی بودنه

دو تا که زد به انگلیس به آمریکا هم میزنه
دو تا که زد به انگلیس به آمریکا هم میزنه

مهدی طارمی تو ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ داره میدرخشه قشنگ

تو ۲۰۱۸ دقیقه ۹۴ ریباند توپ سامان رو گرفت ولی توپ رو زد تو اوت ولی الان دو تا چپوند به انگلیس

(دعای مادر!؟!)

این مثال بارز خود منه

درسته رنک ۱ ریاضی کشور منم ولی رنک ۱ بی دقتی کشور هم بنده هستم

با بی دقتی اولش خراب میکنم و بعد یه کاری میکنم که خودمو سرفراز میکنم

بالاخره ما اینیم دیگه !

بازیکن چهارم

........

ادامه در قسمت بعد

بابا رو ببوس پسرجون . دخترجون

یاعلی و خدافظ

دعای مادرمهدی طارمیجام جهانیآرین آریانیایران پرتغال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید