ویرگول
ورودثبت نام
??Mulan is a girl in farm?
??Mulan is a girl in farm?
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

#Woman-life-freedom-

من همیشه از مدرسه میام خونه باید مسیر کوتاهی رو طی کنم نه خیلی کوتاه از اول کوچه تار اخر کوچه.وقتی نوشته های روی دیوار رو میخوندم بغضم میگرفت.دوست داشتم همون راه رو که دارم طی میکنم مقعنم رو درارم ولی میترسیدم خیلی ترسناک بود که یهو بابام یا اون مردم ازارا نیان با اینکه بابام سرکار بود و زیاد تو محله ما شلوغ نی.اوایل فقط مدادم عقب مقعنه رو ولی امروز کلشو کشیدن پایین درحدی که گردنم موهام پیدا شد.و توکوچه ازادانه مدل یه رقص خاص که راه رفتنی میرفتم. حس خیلی خوبی داره بتونی ازاد باشی چندباری هم بی حجاب شدم قبل تمام این حوادث یا حال.جلو که یه زنی که ب اونم مث من بود من بهش لبخند زد بهم لبخند زد.دوباره یه زن دیگرو دیدم که چادری بود بهش لبخند زدم. ولی با اخم و یجور تعجب اور نگا کرد. من دوست دارم به مردم لبخند بزنم چون شادم میکنه همیشه لبخند رو لبامه اگه میخوان فک کنن من دیوونم ولی من دوست دارم به بقیه لبخند بزنم.از امروز تا هروزی شده حتی جلو خانوادمم شده می ایستم و شده حتی جلو اونا روسریمو در میارم چون من مانتوییم و تازه با تلاش از چادر پوشیدن اومدم بیرون بابا خیلی حساسه و اینا....و قبلا که چادر میپوشیدم شبیه اسکلا میشدم حس میکردم جلو همه زشتم و...و این برای هیشکی بجز خودم،دوستام،...مهم نبود من دارم به خودم سخت میگیرم تحت تحقیرم توسط ادما و فامیلا.خیلی به خودم میگفتم چقد زشتم با چادر ولی مقاومت کردم ازش بیرون اومدم:)) شمام تلاش کنین برای هدف هاتون

ولی امروز حس شجاعت بهم دست داد حس شادی و اتحادی

ولی شمام اینجوریین که نوشته های رو دیوار و کلا این چیزا اشکتون رو در میاره؟

خیلی دردناکه ولی ما هم برای کشور عزیزمون ایران حقوق زن و مرد هم اقتصاد هم گرونی وپول هم ازادی هم احترام و...میجنگیم و متحدیم و انتقام اونایی که از بین ما رفتن رو میگیریم?❤️‍?

امروز اردو رفته بودیم بعد خانممون تذکر داد مواظب حجاب و رفتارتون باشید مگرنه من میدونم با شما

ولی من که همش موهام بیرون بود تو اتوبوس کشف حجاب کردم و کلی مسخره بازی دراوردیم و...تو اردو اونم موزه تاریخ داشت راجب دیاکو و کوروش کبیر

صحبت میکرد من از قبلا میدونستم کوروش و اینا کی بوده چیکار کرده چه کارایی که نکرده من حاضرم به روش سجده کنم(بی احترامی به خدا به هیچ عنوان نی)

و من عاشق کوروش بزرگ و جدشم اون حقوق زن و مرد رو برابر کرد و همچی رایگان بود حتی اگه یکی بهش ظلم میشد کوروش کبیر حاظر بود سریع نجاتش بده و... ولی به خاطر بعضی از اعتراضات کلا قانونا عوض شد و اینا ولی من دوست داشتم کوروش همیشه زنده بود هنوزم پادشاه کشور بود

همون ایران ویج بزرگ و وسیع خودمون رو داشتیم خیلیا اسکل بودن که باعث کوچیک شدن ایران شد:/

ولی این دولتی که دارن مشت مشت پولارو میخورن و به هیچ ورشون هم نی که داره چه اتفاقی میوفته همین که در به در داره مدرسه ها تعطیل و حتما یه راهی برای حلش هست که درست بشه اگه دوباره انلاین بشیم دوباره بهمون میگن چقد خنگین چقد نمره انظباتیتون بده و این حرفا... مقصر کیه همون کسی که هیچی براش مهم نیست به کتفشه (بخدا اگه الان کیم نامجون رییس جمهور بود بهترین جهان و کشور رو داشتیم) یذره از بی تی اس و کلا حرفای حق سلبریتی ها درس نمیگیرن (اینو راجبش یه پست مینویسم)

#زن-زندگی-ازادی❤️‍?

#مرد-میهن-ابادی❤️‍?

بیاین متحد باشیم و بجنگیم بیاین ادم باشیم انسان باشیم(اشاره نامعلوم به شخص نامعلوم?) این اقتصاد دستوری رو ببریم:) ?

برای ازادی?❤️‍?

مام چندتا مثال بگین...:)
مام چندتا مثال بگین...:)
برای ازادی?
برای ازادی?

شمام چندتا مثال بگین...:)

کاش جای جسی بودم???





زن زندگی ازادیمرد میهن ابادیبرای ازادی
:)?woman-life-freedom#I need more time to heal from my previous breakup.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید