ویرگول
ورودثبت نام
ذهنی شلوغ
ذهنی شلوغ
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

آها ! اینجاست!


خب .. قرار بود این پستو زود تر بنویسم . ولی متاسفانه امتحانات این اجازه رو به بنده نداد..

کجا بودیم؟

آها ! اونجایی که منه بچه سال که ذهنم رو شسته شو داده بودند و نگاهم از دین پوکیده بود ، دنبال جواب بودم . قرآن رو باز کردم ..

تصمیم گرفتم جوابمو پیدا کنم . از کسی جواب نمی خواستم ، خودم رفتم دنبال جوابم . تابستون بود و توی دوماه آخر تصمیم گرفتم روزی 8 صفحه بخونم . کخ در آخر ششصد صفحه ، جوابم ر. شاید پیدا کنم . این کتابو خوندم ، خوندم و خوندم . اگه یه روز سهم روزانمو نمیخوندم ، فرداش 16 صفحه میخوندم !

ولی آخرش چی شد؟

جوابمو پیدا کردم . دین اسلام خرافه ای بیش نبود ؟ و هر چی معلمانم بهم گفتن دروغ بود؟!

جواب اول خیر جواب دوم بله

من خدا رو پیدا کردم . بالاخره پرده رو از جلو چشمانم برداشتم تا ببینمش . عین حقیقت بود برام . و هست!

من اسلام رو توی خیابونا پیدا نکردم ، یا تو کلاس دینی. من اسلامو تو قرآن پیدا کردم !

دیدم قرآن مغز رو شست و شو نمیده ، دیدم در تلاش آگاه کردنمه ! مغزی که کوچک شده بود رو بزرگ کنه ! و مردمی که فکر می کنند حقیقتو فهمیدن در حالیکه در جهلند . چه مسلمان و چه غیر مسلمان!

و الان که دارم مینویسم ، بیشتر به این آیه پی میبرم:

و ذوالنون(یونس) را در آن هنگام که خشمگین رفت . و چنین میپنداشت که ما بر او تنگ نخواهیم گرفت.
در آن تاریکی ها صدا زد : خداوندا ! بجز تو مبعودی نیست و من قطعا از ستمکارانم

سوره ی النبیا

آیه ی 8

الله اکبر :)

خدامسلماناسلامحقیقت
دیدم تو ویرگول نوشته "جایی برای خوندن و نوشتن" . از هردوشون که بدم نمیاد . پس چرا که نه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید