ویرگول
ورودثبت نام
ذهنی شلوغ
ذهنی شلوغ
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

ذهن شلوغ کیه؟

خب دیگه تنبلی بسه!

سلام مجدد . خواستم نکته ای رو عرض کنم: اسم من ذهن نیست! (میدونم باورش سخته که مامانم اسم ذهن رو روم نذاشته!)

و فامیلیم هم شلوغ نیست!

(خب نمک بسه) اگه کسی خواست من رو با اسم صدا بزنه ، منو میتونه امیر صدا کنه ، یا ، علی . فرقی نمی کنه :)

درست فهمیدید این پست یه جورایی بیوگرافیمه

حدودا 14 سالمه ، به عبارتی هشتمم .تایپ ام بی تی آیم هم ENTJ عه.

پسرم!

و سمپادی ام!

به تاریخ فلسلفه و جامعه شناسی علاقمندم (از دلایلی که اومدم ویرگول)

به امید اینکه تا اینجا چرت و پرت ننوشته باشم

دیگه همین . الان حس میکنم اون سه چهار نفری که متنمو میخوانم از من شناخت بیشتری از عکس پروفایلم داشته باشن!


دیدم تو ویرگول نوشته "جایی برای خوندن و نوشتن" . از هردوشون که بدم نمیاد . پس چرا که نه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید