ویرگول
ورودثبت نام
فرهاد امین لو
فرهاد امین لو
خواندن ۲ دقیقه·۶ ماه پیش

داستان سام گرکو: روزی که زندگی من را تغییر داد!

داستان سام گرکو: روزی که زندگی من را تغییر داد!

یکی از بهترین کاراته‌کاها و مبارزان کیک بوکسینگ در تمام دوران - سالواتوره "سام" گرکو ما را به سفری به خط حافظه برد. قهرمان 5 بار قهرمان سنگین وزن کیوکوشین کاراته استرالیا برای مبارزه با طرفداران قدیمی ورزش که با تماشای مبارزانی مانند او، پیتر آرتس، ارنستو هوست، سمی شیلت، برانکو سیکاتیچ، اندی هوگ بزرگ فقید و بسیاری دیگر بزرگ شده اند، نیازی به معرفی ندارد.

گرکو داستان زیبایی را با عنوان "روزی که زندگی من را تغییر داد" منتشر کرد. در اینستاگرام:

یکی از بهترین لحظات دوران رزمی من مبارزه در جام ماس اویاما در سنگاپور بود. واضح است که نقطه برجسته مبارزه در مقابل مرد، اسطوره و بنیانگذار کیوکوشین کاراته "ماس اویاما" بود. این یک روز بسیار ویژه برای من بود، نه به خاطر مبارزه ام، بلکه به این دلیل که فرصت داشتم با اویاما در یک جلسه خصوصی در مورد حرکت رو به جلو برای تبدیل شدن به یک مبارز حرفه ای تمام وقت صحبت کنم. این بدیهی است که احتمالاً به معنای خروج من از سازمان کیوکوشین و انتقال به Seidokaikan/K-1 بود.

اجازه دهید به شما بگویم این آسان‌ترین جلسه نبود، اما من این فرصت را پیدا کردم که نظرم را در مورد اینکه چرا این کار را انجام می‌دهم بیان کنم. در پایان جلسه طولانی من، او ناامید شد اما تا حدودی فهمید که چرا می‌خواستم کاملاً حرفه‌ای شوم. این صرفاً به این دلیل بود که برای حمایت از خانواده ام از طریق ورزشی که کاملاً دوست داشتم، به دلار نیاز داشتم. بنابراین این حرکت حیاتی بود.»

«با وجود اینکه این حرکت را انجام دادم، بسیار خوشحال و مفتخر بودم که این فرصت را داشتم که شخصاً با او در مورد آن صحبت کنم و این به تنهایی چیزی خواهد بود که تا آخر عمر برایم ارزشمند خواهد بود. در نامه ای کتبی از سوی اویاما به خودم، او بهترین ها را برای من آرزو کرد و همچنان در را برای من باز گذاشت تا اگر روزی من هم بخواهم، برگردم.

توجه: من و اندی هوگ اولین 2 مبارز/دانش آموزی بودیم که سازمان کیوکوشین را برای انجام یک حرفه رزمی امیدوارکننده از طریق Seidokaikan /K-1 ترک کردیم.

«این تغییری بود که اکثر افراد کیوکوشین را در سراسر جهان شوکه کرد، اما نکته جالب این بود که پس از سال‌های خدمت، دیگران برای پیوستن به ما در اوج دنبال می‌شوند. اینها امثال فرانسیسکو فیلهو، گلابه فیتوسا، نیکلاس پتیس، مایکل تامپسون بودند.

ستون فقرات موفقیت من قطعاً سال‌ها با کیوکوشین شروع شد. من نمی‌توانستم آن را بدون نیروی سنتی که در طول سال‌ها در من اعمال کرده بود، انجام دهم. Seidokaikan نیز نقش خود را در موفقیت من ایفا کرد و به من اجازه داد تا سنت گرایی را از طریق Karate ادامه دهم و در نهایت به صحنه جهانی K1 بپیوندم. از همه دست اندرکاران تشکر می کنم.» گرکو پایان داد.

کیوکوشینکاراتهمبارزهجودوبوکس
مربی تیم عملیاتی ورزشی آتش نشانی استان قزوین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید