ویرگول
ورودثبت نام
امین ساما
امین ساما
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

یادداشت چهارم _ چرا توییتر را به اینستاگرام ترجیح می دهم؟

پلتفرم X یا همان توییتر سابق
پلتفرم X یا همان توییتر سابق


من همیشه طراحی‌ها و نوشته هایم را در اینستاگرام منتشر می‌کردم. بازخورد متوسط و رو به پایینی می‌گرفتم ولی امیدوار کننده بود. تا اینکه تقریب یک سال پیش توییتر را نصب کردم و طراحی‌هایم را در آنجا منتشر کردم. تفاوت‌های قابل توجهی در میزان بازخورد‌ها وجود داشت که در ادامه می‌نویسم.

در توییتر به واسطه پیام محور بودنش گفت‌و‌گو با دیگران راحت‌تر است. همین موضوع باعث می‌شود پیام‌های بیشتری با دیگران رد و بد کرد و صمیمیت بیشتری نسبت به اینستاگرام در آن ایجاد می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود که فرآیند جذب و صحبت با مشتری آسوده تر شود.

مورد دیگر کم بودن محتوای تصویری نسبت به محتوای متنی است. این ویژگی باعث می‌شود که با محتوای تصویری اغلب کمی بیشتر بازخورد پیدا کرد.

توانایی ریتوییت کردن هم یکی از مهمترین ویژگی‌های این برنامه است که باعث می‌شود اشتراک گذاری محتوای شما نسبت به اینستاگرام توسط دیگران بیشتر باشد حتی کسانی شما را دنبال نمی‌کنند. برای مثال من یک عکس از طراحی‌ام را در اینستاگرام پست کردم و در مدت دو روز تنها 23پسند گرفت و 4بار به اشتراک گذاشته شد درحالی که همان پست در توییتر با دنبال کنندگان کمتر در همان مدت دو روز بیش از 70بار پسنیده شد و 14بار به اشتراک گذاشته شد.

در کل اگر نویسنده هستید و یا طراح، یا هرکاری که خیلی نیاز به محتوای ویدیویی ندارد به نظرم توییتر بهترین جا برای شروع انتشار کارهایتان است بخصوص اگر دنبال کنندگان کمی داشته و اول راه باشید.

نظر شما چیست؟ کدام پلتفرم را برای انتشار محتوای خود انتخاب می‌کنید؟ خوشحال می‌شوم برایم بگویید. اگر از مطالعه‌ی این یادداشت لذت بردید یا چیز جدیدی به دانسته های شما اضافه کرد سپاسگزار شما خواهم بود که از طریق این لینک دونیت اندک مقداری حمایت مالی از طرف شما کسب کنم تا بتوانم با انگیزه‌ی بیشتری به نوشتنم ادامه بدهم.

امین ساما



محتوای تصویریمحتوای متنیمحتوای ویدیوییاینستاگرامتوییتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید