ویرگول
ورودثبت نام
م یحیی آبادی
م یحیی آبادی
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

ساخت اپلیکیشن یه پیشنهاد فوق العاده برای کسب و کار شما

سلام روزگاری بود که بازار ها شلوغ بود و آدما برای خرید حتما باید به سراغ مغازه ها میرفتن و با کلی صرف وقت خسته و کوفته برمیگشتن خونه و خرید ها را میزاشتن وسط خونه یکی یکی باز میکردن و خلاصه که این خریدها از هر چی که بود ، از خوراک و پوشاک و لوازم خانگی وارد زندگی ما میشد و استفاده میکردیم و بعد از مدتی میفهمیدیم که چه معایب و مزایایی داره و بعد از اون هر چی که بود ما اونها را به اطرافیان و دوستامون پیشنهاد میکردیم و یا اونها رو از خریدن اون منصرف میکردیم و برند های معروف که تعدادشون هم انگشت شمار بود به همین صورت دهن به دهن میچرخیدن و برای خودشون اعتبار کسب میکردن .یادمه وقتی من بچه بودم مثلا مامانم به خاله ام پیشنهاد میداد که آبمیوه گیری ناسیونال بخر یا برای کت شلوار حتما پارچه فاستونی بخر .کم کم تبلیغات تلویزیون شروع شد و دیگه بقیه اش هم که خودتون میدونین .همه چیز با سرعت خیلی زیاد تغییر کرد. برند ها زیاد تر شده ،تبلغات خیلی زیاد شد طوری که توی تلویزیون باید بشینی تبلیغات ببینی یه چند دقیقه ای هم سریال .البته کیفیت ها کم کم بالاتر رفت و رقابت ها شدید تر،مشتری های محلی هم کم کم به مشتری های دور تر از محل اون کسب کار. را ه های ارتباطی بین مشتریان و صاحبان کسب و کار روز به روز وسیع تر و کاربرد اونها آسون تر شد و امروز ما با یک بازار به وسعت کل دنیا و مشتریانی با تعداد کل دنیا روبه رو هستیم .برای صاحبان کسب و کار و برند ها هم فرصت عالی هست و هم چالشی بزرگ که باید کیفیت خودشون را هر بیشتر بالا ببرند،هر چه بیشتر شناخته بشن و رقیبا را کنار بزنن و دلار ها را درو کنن. در این راه تکنولوژی روز را به کار گرفتن و از انواع را های ارتباطی از جمله ایمیل و واتس آپ و تلگرام و فیس بوک و ار همه مهم تر اینستا و بسیاری از اپ ها را استفاده کردن . و اما بعضی از برندها سعی کردن برای خودشون اپلیکیشن و یا سایت داشته باشن اونم به نام خودشون .مثل دی جی کالا توی ایران خودمون که دیگه کامل میشناسین و میدونین که از معروف ترین اپ ها و سایت های ایران هست که اکثر برندها برای فروش محصولاتشون در اون حضور دارند و از اعتبار این سایت استفاده میکنن.اما به زودی برند هایی که صاحبان باهوشی دارند و کمی جلوتر از رقبای خود دارن فکر میکنن خودشون صاحب اپ خودشون میشن و با کمی هوش و زکاوتی که دارن در این ماراتون رقابت گوی را از رقبا میدزدن و با سرعت نور دور میشن .بله درسته تا بیان بقیه بهشون برسن اونا در گوگل شناخته میشن و سایت و اپ اونها به اندازه کافی شناخته میشه و مثل دیوار و دی جی کالا و علی بابا و ... دیگه کسی نیست که اونها را نشناسه .خوب حالا شما دوست عزیز هر جایی که هستین به قول بزرگان دنیای کسب وکار اینترنتی اگر شغل شما و کسب و کارتون آنلاین به روز و اینترنتی نباشه محکوم به فناهست و شما مجبور به آپ دیت بودن هستین تا بتونین به رقابت در این بازار بزرگ بپردازین .خوب من هم مثل شما شروع کردم با اپ خودم و شروع کردم به تحقیق و با یکی از معتبر ترین متخصص های ایران در کسب و کار اینترنتی آشنا شدم گفتگو کردم و با اینکه در این زمینه تقربا تجربه ای نداشتم با آموزش های عالی که داشتن سایتم را به اولین رتبه گوگل ارتقا دادم و حالا که دارم با شما حرف میزنم دارم اپ خومو راه ااندازی میکنم . درآمدم خیلی بالا رفته چند ده برابر حقوق یک کارمند در ایران دارم پول در میارم و زندگی راحتی دارم .خدا را شکر میکنم که تونستم با این هولدینگ آشنا بشم و الان من کسب و کار آنلاین خودم سایت خودم و اپ خودم را دارم به شما هم پیشنهاد میکنم شما هم سری بهشون بزنین و اپ خودتون را راه انداری کنین هزینه ناچیزی داره ولی در عوض هم اعتبارتون و هم در آمد شما را طی مدتی چند صد برابر میکنه . همه رستوران ها ،همه فروشگاه ها ،مزون ها ،مدرسه ها و آموزشگاه ها ،مراکز پزشکی همه و همه کسب وکار ها با وجود یه اپ میتونن به اوج اعتبار و در آمد خودشون برسن .دوست داشتم تجربه خومو با شما مطرح کنم همین طور که آقای جبین پور زندگی و کسب و کار منو با راهنمایی های خودشون تغییر داد. امیدوارم موفق باشین و شما هم مثل من از داشتن یک کسب و کار پر در آمد لذت ببرین .اگه تا الان فکری براش نکردین توصیه میکنم این هزینه را بکنین و شروع کنین و با چشم خودتون نتیجه شو ببینین ساخت یه اپ بهترین کاری هست که الان میتونین برای کسب و کارتون انجام بدین در هر شغلی که باشین برند و نام کسب کارتون شروع به معروف شدن میکنه و در آینده ای نچندان دور برند شما مثل دی جی کالا و ... سر همه زبونا میافته و اونوقته که یاد امروز میافتین و شاید خاطره خوشی باشه روزی که اپ خودتون را خریداری کردین و روز به یاد ماندنی برای شما بشه .

به راحتی و با یک کلیک همینجا /https://panel.appiro.ir/ref

آرزوی خوشبختی برای همتون دارم .

کسب کار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید