ویرگول
ورودثبت نام
Hadis_mt
Hadis_mt
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

من عاشقه کامپیوتر و دنیای وب هستم?

سال ۹۷ که دانشجو بودم از علاقه زیادی که به کامپیوتر و کارای کامپیوتری داشتم هر مقاله و تحقیقی که استادا میخواستن اولین کسی که داوطلب میشد من بودم.✏️
حتی کارای بچه های ترم بالا تر رو هم بدون هیچ هزینه ای و فقط از روی علاقه زیاد از حدم به کامپیوتر میگرفتم و انجامشون میدادم.?


همیشه کارای مقاله و تحقیقم جزو اولین کارای کل دانشگاه میشد و کلی لذت میبردم با اینکه رشتم هیچ ربطی به کامپیوتر نداشت.
تا وقتی که برای اولین بار رفتم سرکار!?

دقیقا جایی که تمام کارشون با کامپیوتر بود.توی بخش اداری یک شرکت مشغول به کار شدم که کارشون با برنامه های آفیس بودش.
تایپم چون از همشون بهتر بود کارای تایپ هم انجام میدادم جدا از اکسل و پاور پوینت.?
عاشقه کارم شده بودم از اعماق وجودم لذت میبردم ولی پشت سیستم میشستم.?
مخصوصا تایپ اونم وقتی که اصلا به صفحه نگاه نمیکنم و جای تمام حروف رو حفظم و به قوله معروف تایپ ده انگشتی انجام میدم.?

تا اینکه مجبور شدم از شرکت استعفا بدم و جایی که هیچ ربطی به کامپیوتر نداشت مشغول به کار شم ولی بازم تو گروه هایی که داشتم پیام میذاشتم و کارای تحقیقی و مقاله هاشونو انجام میدادم.?

تا اینکه باز شرکتی پیدا کردم که تا حدودی کار کامپیوتری داشتن و استخدام شدم.
چند ماه که از استخدامم گذشت مدیرمون بهم گفت که سایتی داره که باید داخلش محتوا و مطالب گذاشته بشه و خب من تا حالا این کارو نکرده بودم
سایت خام رو به من دادن و گفتن که براشون خیلی مهمه که دقیق و منظم انجام بشه.


همینجوریش علاقه داشتم به کامپیوتر با دیدن دنیای جدیدی به اسم وردپرس و سئو و وبسایت علاقم بیشتر شدش.

با اینکه تا حالا کار سایت نکرده بودم با هزار جور پرسش و کمک گرفتن سایت رو به بهترین شکل ممکن به نقطه ای که مدیرمون میخواست رسوندم و الان که میبینمش شاید به سرچ اول گوگل نرسیده باشه ولی خودم لذت میبرم ازش.??

تا اینکه اینقدر این علاقم زیاد شد که تصمیم گرفتم برم سمت علاقم و از صفر شروع کنم به درس خوندن❤️

حالا میخوام پا بذارم تو این دنیای وسیع و لذت بخش وبسایت و از لحظه به لحظه اش لذت ببرم و کلی تجربه کسب کنم.

میخوام به جایی برسم که با اعتماد به نفس کامل و با کلی کار و تجربه بگم که : من یک طراح وب هستم?

کامپیوتروبسایتطراحی وبسایتنصب وردپرس در کامپیوترمایکروسافت آفیس
علاقه مند به دنیای وسیع کامپیوتر و وبسایت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید