ویرگول
ورودثبت نام
مهدی جاویدی
مهدی جاویدی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

هنرستان برم یا دبیرستان(برای برنامه نویسی)

سلام مهدی جاویدی هستم.

مدتیه که این مسئله که برم هنرستان یا دبیرستان ذهنمو مشغول کرده.

شرایطم: هفتمو هشتمم ریاضیو بیست شدم و امسال که نهمم واسه این داستانایه غیر حضوری افت داشتم ولی نه به اون صورت. برنامه نویسیرو از الان شروع کردم و اچ تی ام ال، سی اس اس، بوتسترپ و تا حدودی وردپرس یاد گرفتم خانواده هم مخالفت زیادی با هنرستان ندارند

دو راهی:

1:برم ریاضی چون چند جا شنیدم برایه هوش مصنوعی دیتا ساینس و... باید ریاضی قوی داشته باشی و در آینده واسه لیسانس اینا راحت باشم

2:برم فنی حرفه ایی وقته بیشتری داشته باشم و از هیمن الان بتونم برم برنامه نویسیو شروع کنم

خودم ته دلن با فنی حرفه ایی موافق ترم

ممنون میشم راهنمایی کنید ???

برنامه نویسیدبیرستان یا هنرستانتایین رشتهمسیر برنامه نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید