ویرگول
ورودثبت نام
Maryam khodayari
Maryam khodayari
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

تجربه آشنایی من با Ad Network

با توجه به اهمیت تبلیغات در حوزه کسب و کار آنلاین با واژه Ad Network آشنا شدم و با توجه به توضیحات آقای طالبی عزیز و طبق روال کلاس های دیجیتال مارکتینگ ایشون ،عضویت در شبکه های تبلیغاتی یا همان Ad Network ضروری بود.

در ادامه این نوشته به توضیح درباره مراحل و تجربه خودم از عضویت در پنل کاربری Ad network های برتر ایران میپردازم.

اولین اد نت وورکی که مراحل عضویتش رو انجام دادم پنل شرکت یکتا نت بود که دارای نکات مثبت بسیاری است.

تمام مراحل با وجود پیچیدگی بسار چینش ساده و قابل فهمی داشت ،سرعت پیگیری از سمت بخش فروش یکتانت با توجه به حجم کاری بالا واقعا عالی بود.

از بهترین ویژگی پنل کاربری یکتانت میتوانم به وجود دمو و آموزش ویدیویی اشاره کنم.

درمورد معایب هم در بعضی صفحات سرعت پایین رو ذکر کرد.

پنل دوم مربوط به Media Ad بود،نسبت به پنل یکتانت سرعت بهتری داشت و میزان حداقل پرداختی هر کلیلک از مبلغ 300 تومان شروع می شد.تنها مشکل پنل Media Ad طولانی بودن مسیر ثبت نام بود.

صباویژن جزء پنل هایی بود که تبلیغات زیادی داره و مراحل ثبت نام هم بسیار سادست ودرباره نکات منفی هم سادگی و بی رنگ بودن محتوای سایت هستش که جذابیتی برای مخاطب ایجاد نمیکنه.

کلیک یاب هم به عنوان پنل چهارمی که بررسی کردم ،باید بگم از نظر ظاهر و مراحل ثبت نام جذابیتی برای من ایجاد نکرد همچنیین بخش ثبت نام مسیر طولانی داشت.

پنل بعدی که به نظرم قابلیت بسیار بالایی داشت ،طاووس بود که علاوه بر سهولت در مراحل چینش ساده ای داشت و می شد بدون اطلاعات بالایی عضویت گرفت و از امکاناتش استفاده کرد.

پنل آخر مربوط به شرکت سنجاق بود که به عنوان کاربری که برای اولین بار وارد فضای وب سایت های Ad Network شده ،تجربه بسیار خوبی رو بدست آوردم ،چینش ساده و دیزاین خوبی که داشت کاربر و به راحتی جذب میکنه.

تمام شرکت های بررسی شده در لیست تعیین شده آقای عادل طالبی عزیز به عنوان تکالیف کلاسی بوده است.

امیوارم تجربه ذکر شده کمکی به افراد تازه وارد در حوزه دیجیتال مارکتینگ کند.

دیجیتال مارکتینگعادل طالبیبازاریابی آنلاینad networkتبلیغات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید