ویرگول
ورودثبت نام
عبدالله
عبدالله
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بازاریابی در کشورهای عربی

بازاریابی در کشورهای عربی برای شرکت ها و واحدهای صنعتی بسیار مهم است زیرا این شرکتها علاوه بر اینکه میتوانند محصولات خود را برای مصرف کننده داخلی بفروشند همچنین میتوانند نگاهی به بازارهای کشورهای همسایه داشته باشند.

هفته گذشته که سفارش یک واحد تولید قالبهای یخی را برای یک شرکت عراقی در ارومیه انجام میدادیم واقعا برای خودم جای سوال بود که چرا این شرکت پر امکانات و با تجربه که در ان جوانان واقعا با سواد در حال فعالیت بودند هنوز وبسایت به زبان عربی ندارند.

شرکت عراقی برای خرید به ایران امده بود در تبریز و ارومیه خریدهای خوبی انجام داد و در این چند روز که همراه این عزیزان بودم سعی کردم با معرفی شرکتهایی که جوانان با تجربه و با سواد در انها مشغول کارند به این عزیزان کمک کرده باشم

بازاریابی در کشورهای عربی مهم است و من متخصص این صنعت می باشم :

اگر میخواهید وبسایت عربی داشته باشید که محصولات و خدمات شما به بازارهای هدف معرفی شود

اگر میخواهید تبلیغات محصولات خودتان را در کشورهای عربی انجام دهید

اگر به مترجم عرب همراه نیاز دارید با من تماس بگیرید

شماره تماس من 09148741201 می باشد

بازاریابی در کشورهای عربیطراحی سایت عربیمترجم زبان عربی در تبریزترجمه عربی در تبریزمترجم عرب زبان در تبریز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید