ویرگول
ورودثبت نام
محمد حیدری شهابی
محمد حیدری شهابی
خواندن ۱ دقیقه·۵ ماه پیش

ربات دیوار تیکینو ، چطور با یک ربات از سایت دیوار اطلاعات استخراج کنم؟

اگر کسب و کاری داری و با توجه به نیاز مبرم هر بیزینسی برای تبلیغات به سایت دیوار زیاد سر میزنی، ممکنه بارها آرزو کرده باشی که ای کاش یه راهی بود به جای اینکه اطلاعاتی که لازم دارم (مثل شماره تماس آگهی کننده) رو تک تک از هر آگهی دربیارم، همشون رو یه جا داشته باشم! یه چیزی شبیه یه لیست که با یه کلیک به دست بیاد. خب این به اصطلاح آرزو الان با ساخت ربات دیوار برآورده شده و تو این مطلب قراره با بهترین ربات استخراج اطلاعات دیوار آشنات کنم. همراه من باش.

البته ربات دیوار یه موجود فیزیکی با سه تا دست و پا و شکل و شمایل لوگو دیوار در تصویر بالا نیست! بلکه یک نرم افزاره که روی ویندوزتون بدون نیاز به نصب اجرا میشه. این بات به اصطلاح یک کراولره (به فارسی یک خزنده) که تمام سایت دیوار رو برای شما کاوش میکنه تا اطلاعاتی که نیاز دارید رو در عرض چند دقیقه یا حتی ثانیه استخراج کنه. این اطلاعات میتونن شامل قیمت هر محصول، نوع خدمات و شماره تماس اشخاص یا بیزینس‌های مختلف از هر شهر و استان یا کل ایران باشن.


ربات دیوار میتونه:

  • تو هر دقیقه بیش از 2500 آگهی رو استخراج کنه!
  • با هر سیم کارت در روز 140 شماره دربیاره!
  • ربات دیوار میتونه هر 10 ثانیه اگهی های جدیدی رو که به دست آورده برات توی پیامرسان بله ارسال کنه!
  • آگهی های جدید رو برات تلگرام کنه!


شما میتونین دمو رایگان ربات دیوار رو با مراجعه به سایت سازنده‌اش دانلود کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره این ربات و آموزش کار باهاش، روی همین لینک بالا کلیک کنید.

ربات دیوارسایت دیواررباتتیکینودیوار
محمد حیدری شهابی هستم مدیر آژانس تبلیغاتی تیکینو و در حوزه طراحی سایت و سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارم www.tikyno.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید