ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه ابراهیمی
فاطمه ابراهیمی
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

سریع و بدون آسیب موهاتو دکلره پایه 10 کن!

سریع و بدون آسیب موهاتو دکلره پایه 10 کن!
سریع و بدون آسیب موهاتو دکلره پایه 10 کن!


اگه می خواین سریع و بدون کمترین آسیب موهاتون رو روشن کنین و به دکلره پایه 10 برسونین و با بهترین پودر دکلره و روش تهیه اون آشنا بشین، تا پایان مقاله همراه ما باشین.


بدون شک شما به عنوان یک آرایشگر با مشتری هایی سر و کار داشتین که رنگ موی دلخواهشون رو از داخل کاتالوگ های مختلف انتخاب کردن و اصرار داشتن که دقیقا همون رنگ انتخابی رو روی موهاشون داشته باشن. ولی موضوعی که وجود داره اینه که این رنگ موهای زیبا و پرطرفدار فقط روی موهایی با زمینه سفید قابل اجرا هستن و تنها راهش استفاده از بهترین پودر دکلره ست.




من، کاظم خسروی به عنوان شخصی که چندین ساله دارم توی این حرفه فعالیت می کنم با مشتریای مختلفی رو به رو شدم که هر کدوم نظرات و علایق مختلفی توی زمینه انتخاب رنگ مو داشتن، ولی دغدغه همشون این بود که توی کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ آسیبی به رنگ موی دلخواهشون دست پیدا کنن.


https://www.aparat.com/v/sodFB



تفاوت رنگ پایه مو، قبل و بعد از انجام دکلره
تفاوت رنگ پایه مو، قبل و بعد از انجام دکلره


توی این سالا من از پودر دکلره های مختلفی از هر نوع و برندی که فکرش رو بکنین استفاده کردم. از پایین ترین قیمت و یه نوع معمولی بگیرین تا قیمت های خیلی بالا و برندای معروف. بعضیاش با توجه به انتخاب مشتری و بودجه مورد نظرش بود، بعضیا هم با نظر خودم یا مشورت و معرفی همکارای دیگه.



بعد از اینکه برند مورد نظر مشخص می شد، این تشخیص من بود که بر اساس نوع و جنس موهای مشتری کدوم یکی از دو رنگ پودرای دکلره رو استفاده کنم.


تفاوت پودر دکلره آبی با پودر دکلره سفید
تفاوت پودر دکلره آبی با پودر دکلره سفید



چیزی که بین همه پودرای دکلره مشترک بود، این بود که همشون فارغ از داشتن قیمتای مختلف، یه ترکیب شیمیایی روشن کننده مو بودن که بعد ترکیب شدن با اکسیدان این قدرت رو داشتن که ملانین یا رنگدانه های مو رو از بین ببرن و با روشن کردن رنگ مو، این امکان رو ایجاد می کنن که هر رنگساژی رو بتونیم استفاده کنیم. البته با صرف زمان طولانی و توی بعضی موارد به قیمت آسیب دیدن مو!



پس باید به این موضوع توجه می کردم که پودر دکلره ای که استفاده می کنم چه ویژگیایی داره تا در عین داشتن اثرگذاری بالا، کمترین آسیب رو به موهای مشتریام وارد کنه.

ویژگی های بهترین پودر دکلره
ویژگی های بهترین پودر دکلره



ولی مشکل اینجاست که اگه یه پودر دکلره همه این مشخصه ها رو با هم داشته باشه، می تونیم بگیم هیچ خطری مو رو تهدید نمی کنه. اما بر اساس چیزی که من توی این چند سال استفاده از پودر دکلره متوجه شدم، می تونم به جرئت بگم هیچ کدوم از اونایی که تا به حال برای مشتریامون استفاده می کردیم حتی نمونه های گرون قیمت و معروف، تمام این ویژگی های مربوط به بهترین پودر دکلره رو با هم ندارن!



همین موضوع جرقه ای شد تا مطالعه و تحقیقم رو توی زمینه رنگ برها و روشن کننده های مو بیشتر کنم. هدفم این بود بهترین پودر دکلره رو بسازم تا مشتری بدون هیچ دغدغه ای بتونه ازش استفاده کنه و تمام ویژگی های لازم رو داشته باشه.



بعد از حدود 2 سال مطالعه و تحقیق مداوم و مشورت با متخصصای این حوزه توی کشورای مختلف به یه فرمول رسیدم که نه تنها تمام ویژگیای بهترین پودر دکلره رو داره، بلکه چند تا مشخصه منحصر به فرد دیگه هم داره که می تونه تمام خواسته های یه آرایشگر یا مشتری بر طرف کنه.



در ادامه ویدئویی برای نشون دادن قدرت این مواد و جدولی رو برای مقایسه این محصول با سایر پودرای دکلره قرار میدم تا متوجه خصوصیات ویژه اون بشین.

مقایسه پک طلایی استاد بیک با سایر پودرهای دکلره از نظر ویژگی های مختلف
مقایسه پک طلایی استاد بیک با سایر پودرهای دکلره از نظر ویژگی های مختلف



این محصول با جدیدترین دانش روز دنیا ساخته شده و کیفیتش قابل تضمینه ولی هنوز به تولید عمده نرسیده. به همین خاطر اون رو به صورت یه پک آماده کردم، به نام پک طلایی استاد بیک. قیمت مواد داخل این پک طلایی که به وزن یک کیلو و سیصد گرم هست، 750 هزار تومنه و همراه اون یه سری ویدئوهای آموزشی برای آشنایی با روش استفاده به مبلغ 550 هزارتومن در اختیار شما قرار می گیره.



https://www.aparat.com/v/vXIco



و در آخر

بهتون پیشنهاد می کنم که حداقل فرصت یه بار استفاده و امتحان پودر دکلره استاد بیک رو از خودتون دریغ نکنین و مطمئن باشین که نتایج فوق العاده اون می تونه شما رو شگفت زده کنه. ما با وجود اطمینانی که به کیفیت این محصول تولیدی داریم در صورت وجود هر نوع مشکل و نارضایتی آماده ایم تا اونو برطرف کنیم و رضایت کامل شما رو جلب کنیم.


این محصول رو می تونین از سایت https://ostadbeyk.com یا تماس با شماره 09120911255 این پودر دکلره عالی رو در اسرع وقت سفارش بدین.



اگر شما هم تجربه استفاده از پک طلایی استاد بیک رو داشتین، خوشحال میشم تجربه های مثبت و منفی خودتون رو برای هرچه بهتر شدن این محصول در قسمت نظرات مطرح کنین.
بهترین پودر دکلره در سال 99دکلره کردن مو بدون آسیببهترین پودر دکلرهسریع ترین پودر دکلرهبی رنگ کردن مو بدون پودر دکلره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید