ویرگول
ورودثبت نام
من یه شعرم
من یه شعرم
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کسب و کار آنلاین

سلام

این نوشته فقط نظر شخصی منه و خوشحال میشم اگه نظراتتون رو با من به اشتراک بذارید.

من یه مدتیه که یه کسب و کار آنلاین کوچیک رو شروع کردم و شمع درست میکنم با طرح های مختلف و در طی این زمان که تقریبا پنج ماه میشه فقط یه سفارش گرفتم و این موضوع خیلی باعث ناراحتی من شده.

نه فقط از جنبه ی مالی بیشتر از نظر اعتماد به نفس و ندونستن این که آیا به اندازه ی کافی خوبه؟ یا نهنه فقط از جنبه ی مالی بیشتر از نظر اعتماد به نفس و ندونستن این که آیا به اندازه ی کافی خوبه؟ یا نه

موضوع بعدی اینه که یه خریدار به چی دقت میکنه و با چه معیاری یه کار رو انتخاب میکنه برای خرید.

بعد از گذشت پنج ماه من فقط چهل و یک فالوور دارم و یه سفارش که به نظرم خیلی خیلی آمار پایینیه.


دوست دارم نظراتتون رو درمورد کسب و کار آنلاین و چیکار کنیم که یه کسب و کار نسبتا موفق داشته باشیم رو بخونم.

اگه دوست داشتین پیجم رو ببیننین.

@albakoo_shop


شمعسریال فرندزفرندزکسب و کار آنلاینآنلاین شاپ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید