ویرگول
ورودثبت نام
پیشگوی معبد دلفی
پیشگوی معبد دلفی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

معرفی کتاب جذابیت یک عادت است

احتمالا هنگامی که در فاصله چند متری از کنار این پست عبور می کردین، حتی از دور هم متوجه شدید که صرفا بخاطر چالش کتابخوانی طاقچه منتشرش کردم. دقیق تر بگم بخاطر کد تخفیف. شاید بعد از فهمیدن این موضوع، حتی نیم نگاهی هم به پست ننداختین و به راه خودتون ادامه دادید. در این صورت دارم با مخاطب غایب حرف میزنم. چه غم انگیز! اما اگه لطف به خرج دادین و با حضورتون فضای پستم رو منور کردین، خودم رو موظف میدونم که نکته ای رو بهتون بگم؛ با توجه به اینکه کتاب مورد نظر در دسته ی کتاب های زردِ خودیاری و موفقیت قرار میگیره، احتمالا همین حالا هم، با خوندن این پست درحال تلف کردن وقتتون هستید...

قبول دارم که اسم کتاب کاملا زاقارته. جذابیت یک عادت است! مانند سایر موضوعات این دسته مثل مرد آلفا، قانون جذب، قورباغه ات را قورت بده و... مطمئن و از خود راضی جلوه میکنه که آره من یه راهی بلدم که تو بلد نیستی، من یه چیزی میدونم که تو نمیدونی، من فلان کار بهت یاد میدم که زندگیت رو از این رو به این رو کنی... اما به اندازه ی اونها و برخلاف اونچه به نظر میرسه پر مدعا نیست؛ اتفاقا برعکس، ساده و بدیهیه. نه راه حل های عجق وجق میزاره جلو آدم، نه امید واهی میده. اگر فردی هستید که مدام به این فکر میکنید که چطور اجتماعی، تاثیر گذار و محبوب باشم؟ چه کارهایی جذاب تر نشونم میده؟ و... میتونین این کتاب رو مطالعه کنین. بیشتر شبیه مقاله هست. حدودا پنجاه صفحه بیشتر نیست و توی یه ساعت می تونین مطالعش کنید. در واقع چندتا نکته ی ساده و گاها تکراری رو گوشزد میکنه که میتونن مفید باشن. اکثر نکاتش واسه من جالب بود. نه اینکه جواب باشن و صد در صد عمل کنن، به هرحال شرایط و موقعیت هر فرد متفاوته. در آخر، خوندنش خرجی نداره چون توی طاقچه کاملا رایگانه.

موضوعات کتاب:
در کمتر از یک دقیقه بیشترین تاثیر را در ملاقات اول خود داشته باشید!
۱۰ ویژگی که ما را به آدم های غیر جذاب تبدیل می کند
۱۵ راز زبان بدن افراد موفق
۸ نشانه شخصیت قدرتمند شما که دیگران را می ترساند
آدم ها با این ۷ چیز شخصیت شما را قضاوت می کنند!
ثروتمندان درباره خودشان چه فکری می کنند؟
چگونه باهوش ها با افرادی که دوستشان ندارند، کنار می آیند؟


https://taaghche.com/book-review/21026/%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%DB%8C%DA%A9-%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%DA%86%D9%86%D8%AF-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D8%A8%D9%88%D8%A8%DB%8C%D8%AA?p=1


پ.ن:

این کوتاه ترین پستیه که تا به حال نوشتم:)

اه طاقچه از آذر میخواد جایزه ی چالش رو تغییر بده:/

چالش کتابخوانی طاقچهکتابجذابیتخودیاریزبان بدن
این من نیز/ منکر میشود مرا/ من کو؟/ مرا خبر نیست/ اگر مرا بینی/ سلام برسان...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید