ویرگول
ورودثبت نام
مهناز نیسی
مهناز نیسی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

از گذشته تا امروز ......

سلام

من تو یک شرکت بسیار عالی و موفق مشغول به کار هستم .

امروز داشتم به گذشته فکر می کردم به زمانی که استخدام شدم از همون ابتدای ورود به خودم قول دادم که تو این کار جدیدم موفق باشم چقدر زمان زود گذشت من هنوز فکر میکنم همین دیروز وارد شرکت شدم .

داشتم به گذشته فکر میکردم ،به اینکه چقدر همه چیز عوض شده خیلی هامون دیگه اون آدم گذشته نیستیم .

به این فکر میکردم آدم باید برای هدفش بجنگه تو این مبارزه که مقصد رسیدن به هدف هست باید مثل شوالیه ها زره پوشید و فقط به جلو نگاه کرد .

من وقتی به گذشته نگاه میکنم موفقیت امروزم مدیون تلاشه هام در گذشته هستم و به اینجای که هستم بی نهایت افتخار می کنم .

به آدمهای که باعث شدن من برای رسیدن به هدفم مصمم باشم .

خوب من عاشق کارم هستم و آدمهای که کنارشون کار میکنم خیلی دوست دارم .

بهم انگیزه میدن البته همه روزها مثل هم نیست ناهمواری های سرراهم میاد میره ولی من باز بلند میشم گاهی این بلند شدن به کمک دوستانی هست که دوست هستن و گاهی خودم دستمو به پاهام میگیرم .

کلام آخر :

هیچ وقت شکست رو قبول نکنید به خودمون فرصت بدیم آدم موفق همیشه و هم جا موفقه ،مکان یا جا مهم نیست .گاهی دریای زندگی به طوفان هم نیاز داره فقط باید یاد بگیریم چطوری بعد طوفان سرپا بشیم .

* تشکر میکنم ازاینکه با من هم راه بودید من برای اولین بار دست به نوشتن در دنیای مجازی شدم امیدوارم لذت ببرید.



آدم آدمموفقکار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید