ویرگول
ورودثبت نام
لوپ ناخواسته ها
لوپ ناخواسته ها
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

آستین نو نخور پلو

دیروز بعد از 180 روز بدبختی و مریضی و بیچارگی دست دختربچه درونم رو گرفتم و بردمش عطاری

شنیده بودم نوره برای تمیز کردن بدن از سموم و ... خیلی خوبه

چشمم خورد به بسته های تیزبر گفتم خب سه تا بسته بردارم و بزنم بر بدن

کلی ذوق و شوق و کلی حال خوب از اینکه ایول قراره بدنم پاکسازی بشه

کلی موی زیر از بین بره و ایول تازه قراره سفید هم بشم

عاقا

ما رفتیم و شروع کردیم به مالوندن این داستان

عجب بوی گند افتضاح فاضلابی داشت

3 دقیقه اینا گذاشتم موند و سریع برداشتمش و بله

خیلی پوستم سفید شد

همه چی عالی و زیبا

تا اینکه سرفه هام شروع شد

بله به بوی اون ریه هام حساسیت داده بود

امروز از صبح انقد سرفه دارم که حتی یادم رفته تاثیرات مثبتش چی بود

اینگونه بود که فهمیدم تمیزی و شیکی به ما نیومده فلذا تصمیم گرفتم تا پایان سال تحصیلی

که با این بچه های میکروبی کثیف سر و کار دارم دیگه سراغی حموم و تمیزی نگیرم

همون کثیف و قارچی بیام خیلی بهتره انگار

در نهایت هم آستین نوی ما پلو که نخورد هیچ کارش به دکتر و شربت ضدبرونشیت کشید بله

اینم شانس مایه

پلوشروع
زنی 31ساله با تحصیلات کافی اما ... فکر می کردم مهندس بشم ارشد هوش مصنوعی بخونم اوووف تا کجا رفتم اما ببین حالا کجام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید