ویرگول
ورودثبت نام
لوپ ناخواسته ها
لوپ ناخواسته ها
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

اردوگاه کار اجباری ، راس ساعت 7/30

به به صدای پای ننه سرما رو داریم می شنویم

بله و امروز 2 د ی 1402

البته من از 29 آذر تقویم شخصی خودم رو به دی تغییر دادم

تقریبا از نیمه های مهر ماه شروع کردم به خط زدن روزها

این روزها کار در این مجموعه را به مانند کار در یک اردوگاه کار اجباری تشبیه کردم

هفته پیش یازدهمین سرماخوردگی یا شایدم ویروس را پشت سر گذاشتم

و هنوز شرایط جسمی مساعدی ندارم

دریافته ام

این روزها جسمم از همیشه ضعیف تر و شکننده تر شده است

بسته های مصرفی آو...تین و هم چنین قرص های جوشان ویتامین سی

از خورد و خوراک روزانه م شده است

عجب

31سالگی عجیبی بوده و هست

فقط به من بگویید که به زودی قرار است تقویم دی ماه سریعتر تمام شود.

قدرت گذر روزها قدرتی عادی و گذران است اما آنچه من می خواهم ماورای این حرفا می باشد.

قدرت گذران روزهای من بایستی خیلی سریع باشد تمام آنچه از زندگی می خواهم تمام شدن قراردادم و پس گرفتن سفته ای می باشد که از سر بیشعوری و اعتماد به این اردوگاه کار اجباری دادم

چه جملات خنده داری می گویم

بگذریم امروز 2 دی است

امروز هم قرار است بگذرد

فردا هم می گذرد

و فرداها فرداها

رو به اتمام هستند...

اردوگاه کار اجباریکارمهر ماه
زنی 31ساله با تحصیلات کافی اما ... فکر می کردم مهندس بشم ارشد هوش مصنوعی بخونم اوووف تا کجا رفتم اما ببین حالا کجام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید